Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Halla mister! Du får være flink med å oppdatere med mye bilder, alltid morsomt og se "gamle-bilen" skifte utseende. Noe som allerede har blitt forandret? Sleng ut noen bilder av hvordan den står nå, tror de fleste er drittlei de bildene du la ut, da det var de jeg brukte i salgsannonsen, og den lå ute en stund, hehe.
  2. Heller riktig priset vil jeg kalle det. Denne derimot, kupp ; http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37462872
  3. Ellers takk mr. Pen bil though
  4. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37407903 220V innlagt i bilen? Og btw. ta en titt på enderøret
  5. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37403289 Billig
  6. Send meg pris på PM. Når kommer fler bilder?
  7. Er ute etter en original M-Tech bil av e36 karosseriet, dette betyr at det skal stå på utsyrslisten. Kravene mine er at det skal være manuelt gir, samt coupé. Betaler godt for et eksemplar i god stand.
  8. Årsmodell? Kan bli med på rundt 35 40 000,- om du isåfall godkjenner bilen og får ut skilt. Gjerne fler utvendig bilder
  9. Hehe, ja! Dette var en dårlig formulering, godt at du sier ifra... Den skal visst ha opptil 36 timer standby.
  10. opp Selges for 2500,- + frakt!
  11. Yeaa, går for 2700,- eskl. frakt
  12. Thank you! Dette hjalp meg en masse!
  13. Hei, fant en pen bil på finn.no fra 1978 men den går på svenske skilter. Prisen på bilen er 40 000 NOK. Hva kan jeg regne med å måtte betale og hvilke avgifter må betales for å få den fix ferdig på hvite norske skilt? Kan noen forklare med punkt til punkt hvordan denne prosedyren fungerer? Thank u.
  14. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37303023
  15. Hei! Selger en splitter ny Bose Soundlink i Brown Leather. Kun vært testet. Dette er en bærbar høyttaler med bluetooth, AUX og knall god batterilevetid Lad opp i en times tid og den spiller 8 timer i strekk. Kan brukes til Mac, PC, iPhone, Andorid telefoner, Windows telefoner osv. Kommer i orignal forpakning med Bose internasjonale garantibevis og billader i uåpnet eske (kjøpes separat 499,-) Lydkvaliteten er knall god og klar, samt at den mestrer de dype tonene svært godt. Vel... Det er Bose. Ny pris ; 3099,- + 499,- = 3598,- Nå ; 2000,- / Høyeste Bud!
  16. Ute etter ny bil og da blir det en av de overnevnte, mer spesifikk ; e24 - 635csi - God original stand - Manuell e30 - 320/323/325 - 2 Dørs - God original stand - Manuell E36 - 318is/320i/323i/325i/328i - Coupé - God stand - Manuell Kom med forslag på PM eller på mail/SMS - kaspersen@rocketmail.com / 95 85 00 75
  17. Ja der dro den.... Solgt.
  18. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37143791 Gi meg hagla
  19. Bump
×
×
  • Opprett ny...