Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Ja, har erfaring med P&R sine E36 fangere. Skulle parkere bilen og kom dessverre innom fortauskanten med med fangeren i ca 2 km/h (lav bil) sprakk oppover 75%, kjøpte så ny og prikk lik, samme greiene skjedde i en vaskehall med understellspyling, altså adet ligger et rør jeg må kjøre over, sprakk igjen på vei inn i hallen... Deretter kjøpte jeg original M-Tech fanger, var ikke noe problemer med den, greia er at kopiere ofte er utrolig faste og stive i motsetning til original fangerene, som fjærer litt lettere av ved et lite sammenstøt av noe. Edit ; Beklager, leste feil dette er da selvfølgelig snakk om frontfanger. Ang. bakfanger har jeg alltid hatt original, så den kan jeg desverre ikke si så mye om, men regner med det er at samme materiale?
  2. Veldig enig Haakon.
  3. Ærlig talt! Vi må da kunne diskutere og komme med synspunkter uten at du kommer med slike utspill. Selvsagt så har jeg mistet blikket fra veien flere ganger og da opplevde jeg det som såpas ubehagelig at jeg prøver å unnådet når jeg kjører. nok en gang så glemte jeg at visse her inne ikke akkurat er rakettforskere Kødder du eller?
  4. Syntes også den setningen der ble rimelig drøy og lite voksent skrevet, noen ganger bør man kanskje tenke før man skriver. Beskytter på ingen måte BMW sjåføren da han mest sansynlig har kjørt stygt, men "unner" ingen å dø på en slik måte uanset.
  5. Hepp !
  6. Lekker. Er igunn ikke noe mer å si. Står eksosen din noe skjevt?
  7. Denne er nok også mest sansynlig et kupp, spørs nok litt hva som er feil med den, men eier påpeker at den er fult kjørbar. http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... l_Min=1983
  8. Hahaha, dævver! "kurv med teddybjørner" No offence Wicky Aanyway, fint at handelen gikk i boks til slutt mr!
  9. Faktisk enig med Zhillen, MYE heller en brukt original fanger, enormt mye bedre kvalitet og passform.
  10. Denne lå jo ganske allright i pris i forhold til årsmodell og kjørelengde sammenlignet med resten av gjengen 6 serier som ligger til salgs. http://www.finn.no/finn/car/used/result ... MODEL=3004
  11. - +1 Schmiedmann og koed.no er jo også leverandører for bmw deler, kikk litt rundt før du går for den billigste fangeren med dårlig passform.
  12. Hadde min første i et år, senket langt ned og brede felger. Ble utrolig nok aldri stoppet. Men det har jeg heller ikke med min nåværende e39 heller.
  13. Peak

    "Sjekk oljetrykk"

    Da har jeg endelig mottat delen fra GS, hvordan bør jeg gå frem for å montere dette riktig?
  14. Uten motor ja... Hehe, herlig!
  15. Gratulerer med en unik bil. Kan ikke tenke meg denne blir vanskelig å selge igjen, når den tid kommer, grunnet automat, diesel og en haug med torque. Ikke at jeg hadde brydd meg så mye om det, om jeg skulle handlet nybil. Igjen, gratulerer
  16. Bare sånn for moro skyld, hva skulle Bavaria ha for det`?
  17. Enig med Tzunami tråden er ikke verdt noe uten bilder.
  18. Ja, kjør på med den, så litt ut som avus blå? En fantastisk farge.
  19. Hahaha, for en tuffs
  20. Hehe, var rimelig full når jeg lagde denne igår, dagsfylla... Men nei, trenger selvfølgelig ikke være noen her inne, men 18år og BMW kræsj... Mest sansynlig. Men ja, "Kobar" det er godt gjort å ende opp på veien etter 280 meter.
  21. Hvem av dere er dette a? Takk for at forsikringen bare blir enda høyere for oss under 25! Men glad det fikk bra med både sjåfør og passasjerer, men ta det litt med ro når du veit du er urutt! http://mobil.ba.no/nyheter/article6022385.ece
×
×
  • Opprett ny...