Du skal ha creds for prutingen din hvertfall!
Veldig pen bil, så ut som den er godt ivaretatt til å ha kjørte sine 260 000km.
Mørk bil med beige interiør er nydelig!
Congrats!
Jo, syntes virkelig at det er det som er problemet, finnes ikke fint! Uanset hvordan du vrir på det, mister alt av detaljer og former med en matt sort farge.
Ogsååå har du denne drømmern da! Hah!
Veldig forsvarlig pris i forhold til de knakende gode bildene og den utfyllende annonseteksten!
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32599336