Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. Takker for gode svar. Var nå ute å fikk strøm med kabler at en kamerat, og tok meg en litt lengre kjøretur til Oslo, når jeg nå kom tilbake, skrudde jeg av bilen et par ganger og deretter skrudde den på igjen, uten noe problem, starta med en gang. "The edge" - jeg har nok ikke automatisk innstilte kjørelys så, skal huske på å slå av den bryteren, hver gang jeg forlater bilen fra nå av, hehe. "Orjan" - Takk for gode tips, skal se litt hvordan det går fremover, om det er reima som begynner å ta kvelden eller om det er selve dynamoen. Eller at jeg faktisk ikke har nordisk dynamo. Ja, jeg sjekket etter irring på polene og tilførselen, men det er faktisk veldig pent å rent der... Men hva tror dere? Kommer den til å starte i morgen tidlig? Med litt motorveiskjøring gjort ikveld? Så kjøper jeg inn en batterilader imorgen og lar den står 24t gjennom lørdagen.
  2. Allright! Men, tror dere det for ladet seg litt om jeg tar meg en lengre kjøretur ikveld? Og skaffer en batterilader til i helgen hvor den kan stå i 24t. ? Har bruk for bilen til jobb i morgen tidlig nemlig, men går det ikke så går det ikke
  3. Godt å høre, får håpe biltema selv har rett, og at jeg får sette batteriet på lading i natt
  4. Hah? Kødder du? På både e36 og e39 har det funka utmerket? Bedre å høre med tassen over her da, hvis det er tilfelle.
  5. Takker for svar "Staum-! Ville jeg ikke da ha merket det noe på kjøringen? Da det er dynamoen som tar over etter at jeg får start? Snakket med biltema nå, og de sa at batteriene deres var kun ladet opp 50-60% når de står i butikkhylla, så at det burde stå på lading litt før jeg satt det i. Prøver dette over natten, også får jeg nesten bare se det an. joachim.
  6. Hadde samme problemet med min håk, kjør på med silikonspray på listene.
  7. Hei, noen som har en pen e36 323, 325 eller 328i coupè/ sedan, helst original M-Tech Som er interessert i å bytte mot en biarritzblau 528ia Touring med sort skinn og 242 000 på tellern, men sist service ble gjort på 235 000km
  8. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32895508 Vledig god pris for en 2000 modell, stv.
  9. Hei, kjøpte meg en e39 touring i oktober og etter en månde, ville ikke bilen starte opp. Så jeg fikk ladet opp bilen og dro opp på biltema og handlet et batteri der. Fungerte fint det men merker at bilen bare blir mer og mer tungstartet og idag morgest sa det stopp, det kommer litt lys i dashen, men ikke noe mer enn det. Bilen er en importbil, så jeg må skru på lysene til venstre for rattet for i det hele tatt få noe lys. Men når jeg skrur av bilen, trenger jeg da å skru av denne bryteren igjen? Selvom det ikke lyser når bilen er slått av? En annen ting er at når "GSM telefonen" er koblet i står den å lyser hele tiden, selvom bilen er skrudd av? Denne tok jeg da ut et par dager etter at jeg skiftet til batteriet fra biltema, og tenkte at det var den som var "synderen" Any idea's? (: Joachim.
  10. Kjempe flott e61 du har handlet deg! Importen gikk kjapt og smertefritt hele veien? Guess i´ll see you around sometime!
  11. Heh, på de nye ja.... ? Enkel og grei definisjon på hvordan en e36 ikke skal se ut
  12. Nordmenn bygger også slike forferdelige e36er Her er en kompis av meg sin, på toppen av det hele så er det en compact... Hehe, den der har jeg sett mange ganger rundt Bekkestua, kan det stemme? Er det fanger og grill i ett? Really?
  13. Ny pris på M5 felgene
  14. Hehe, så enig! Neeeeei på e36 (:
  15. slettet
  16. PM besvart Nytern
  17. Svarte deg på PM.
  18. Er ikke noe særlig å spare på nei, mulig de holder en sesong til, husker ikke hvordan de så ut. Edit: Mens M5 hjula har en god del igjen derimot.
  19. Takker for info, tråd oppdatert
×
×
  • Opprett ny...