Gå til innhold

Peak

Medlem
  • Innholdsteller

    3211
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    1

Alt skrevet av Peak

  1. viewtopic.php?f=18&t=215005 dekkene holder en sesong til de
  2. Neida såå...
  3. yea....
  4. Mulig det er en kopi, men den er ikke god ihvertfall! Er egentlig på utgikk etter de der selv
  5. PM Sendt.
  6. FYY FAEN, men felgene skulle vært heelt sølvfarget i senter!
  7. Ah, siden du sladdet skiltene, tenkte jeg den var norsk, og én av få!
  8. Du skal ha creds for prutingen din hvertfall! Veldig pen bil, så ut som den er godt ivaretatt til å ha kjørte sine 260 000km. Mørk bil med beige interiør er nydelig! Congrats!
  9. Hvorfor ble en 328i Original m tech solgt i deler?
  10. Felgene er 100% runde ? Gjerne bilder av alle hjulene.
  11. Hehe, utrolig stilig felger... Men må prioritere andre ting akkurat nå, så da tar de bare plass.
  12. M5 felgene solgt for 4500,- AC Schnitzer igjen, går for bud over 2000! Da det var en veeldig useriøs kjøper som la inn bud på 2500,-
  13. Dude... You just went too far...
  14. Jo, syntes virkelig at det er det som er problemet, finnes ikke fint! Uanset hvordan du vrir på det, mister alt av detaljer og former med en matt sort farge.
  15. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=31794912 Dette måå jo være et kupp vel! ?
  16. Yes, veldig mange useriøse bud! Begge settene er fortsatt tilsalgs!
  17. Mm! Dette blir for rått!
  18. Ogsååå har du denne drømmern da! Hah! Veldig forsvarlig pris i forhold til de knakende gode bildene og den utfyllende annonseteksten! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32599336
  19. Byttet motor?
  20. Hehe, klar over det du. Men om du gir meg minstepris, vil jeg helst slippe å møte deg halvveis til Hedmark.
  21. M5 Felger - bud på 2500,-
  22. Mye rått her akkurat nå, men syntes sjuern kunne hatt en annet senter på felga!
×
×
  • Opprett ny...