Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. Skjer litt her også, fått sveist det meste i motorrommet idag takk til kkme30m50 for det Så nå begynner det å nærme seg lakk i motorrommet hvertfall, så håper jeg å få pakken fra koed tidlig neste uke så motoren er klar Litt bilder for di som gidder å følge med her Og her et bilde av inleid arbeidskraft
  2. her er mitt nylig oppstarta prosjekt viewtopic.php?f=11&t=257511
  3. Vet du hva frakt koster?
  4. Hva heter stolene dine? Er di gode å sitte i?
  5. Sender du? Tror disse hadde passet bra på min røde e30
  6. Er på jakt etter nye stoler til bilen, noen som har 2 sportstoler å selge meg? Bør helst være i grått stoff eller et komplett interiør i skinn. Trenger også et panser noen som har det på sørlandet? Må være bra
  7. Gratolerer med pokal! Ser veldig bra ut:) Er enkli ikke noe fan av e28 men denne er utrolig fin
  8. Hehe ja men koster litt og
  9. http://www.esquiss-auto.eu/v1gb/esquiss.htm Sjekk der så han hadde kjøpt det der, jekk ut ougland motorsport på facebook
  10. Holder på og sveise rust i motorrommet så er ikke noe å ta bilde av foreløpig.. Men fant to inspirasjonsbilder som hjelper litt på vei Denne skal jo være klar til e30meet så blir endel timer i garasjen før det likte veldig godt hartge hjulene så må vurdere slike
  11. Hvor fikk du tak i rattet og girkula og det?
  12. Fikk ut teppet idag, virker bra for rust i gulvet! Ser noen allerede har vært der da det er malt med arcanol blir nok å male det rødt igjen Litt bilder
  13. Satser på å få sveist litt rust i motorrommet imårra, og håper jeg kan få på noe farge til helga Ellers venter jeg på deler fra koed
  14. Nope må bruke den vettu
  15. Ja kunne fort gått veldig galt det der :S håper det blir en morro bil ja
  16. Grommeste motorrommet jeg har sett på lenge
  17. Har et fint Trunklokk med spoiler liggende, virker veldig bra for rust 1000,- Holder til i kvinesdal , vest agder Sender ikke Har 2 stk glassfiber breddere tykk glassfiber så tåler nok endel bygger ca 8 cm ut 500,- litt slitt m-tech 2 frontspoiler. Trenger litt pleie da den har endel sprekker i lakken og et lite hull i det ene hjørnet 700,-
  18. Finfiin m3! Eneste er jeg synes mangler er blanke nyrer
  19. Holder på og pusse i motorrommet så det kan lakkeres før motoren kommer i igjen Kommer litt bilder for å holde liv i tråden
  20. Okei selger di det på vanlig fargehandel?
  21. Takk! Hehe, det er jo "bare" til å bygge om! Stolene passer bra! Ja, jeg skal ha vader baksete også, ligger litt info om dette tidligere i tråden. Nei, ingen av festene er like, verken på stoler eller bakseter. Stolene har jeg laget braketter til, det ligger link til arbeidstegninger til disse brakettene tidligere i tråden. Okei Skal studere det litt
×
×
  • Opprett ny...