Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. Da blir det nok til det , har facelift led.nett liggende Noe mer enn triggerhjul og montering av triggersensor som må gjøres?
  2. Ja fikk ikke med el nette til motoren jeg kjøpte men selger skulle få tak i det
  3. Tenkte på ledningsnett til motoren ja
  4. http://bimmers.no/topic/779681-m20b25-preface-motor-i-facelift-e30/
  5. Hva er forskjellen? Kan jeg bruke facelift ledningsnett?
  6. Har ikke bilde av rusta nå men kan ta et par Selges med 16" vintehjul og 19" ac schnitzer felgene som på bilde Di svarte 17" skal jeg ha på e30n
  7. Noen som har lyst på bra e46 til våren ?
  8. Ja må få laget til en grom eksos, gleder meg til å få i motoren Men først må m20en i , litt kjedlig arbeid siden den skal ut igjen
  9. Hehe håper det
  10. Detter inn litt gromdeler om dagen Hvertfall litt bilder for di som gidder å følge med her
  11. Hehe kommer nok til å gå bra nok, skal jo bare brukes på søndager ;P
  12. Ja jo vil vise seg
  13. Bytta i s38n motoren virker å være bra ja
  14. Ja ble fortalt det...
  15. Viser seg at det er en 3 liter, gøy å finne ut nå... Jaja.. Fikk hvertfall ny radiator idag
  16. solgt
  17. Håper det ! ser noen mener det er lurt å bytte råde og rammelager, stemmer dette?
  18. Skjer litt her, har fått tak i ny motor! Legger ut en liten teaser, kjennere ser hva det er Driver og maler forstillinga også Så nå er planen å på med forstillingen igjen, sette i m20 og rett på eu godkjenning.
  19. Hvor i landet?
  20. Ble rått! Eneste jeg kan sette fingeren på er at merkene på dørene kunne vært litt større
  21. Ja må gjøres slik er så lite plass Ja nå får vi se hva som dukker opp i garasjen
  22. Har tatt ut motoren nå Noen bilder hvordan det blir gjort Og nå leter jeg etter ny maskinist
×
×
  • Opprett ny...