Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. ennå for salg?
  2. Denne var rå
  3. Du hadde sikkert stoff? har skinn på min :/ Di er jo så og si like, er jo bare midt på dørtrekket det er skinn eller stoff
  4. jeg hadde slik på min e36, en litt artig detalj Jog tok bare å borret hull i bunnen av dørtrekket
  5. Åii det ble bra! Må nesten vurdere dette til mine seter, hvor kjøpte du produktene?
  6. Begynner å glede meg til treff ! Men må bare få kjøpt meg en bil å stille opp med først
  7. Var en tur på isen idag Evoen er en kamerat sin, groomt
  8. nei m3 fangeren går lengre ned på sidene sånn at diffusoren passer
  9. Pent men trenger mørkere blinklys
  10. Hehe kjøpte til en kamerat også
  11. Siden e36en er solgt og ingen ny bil er kjøpt enda får jeg legge ut et bilde av e46en, har kjøpt nye lykteglass og sorte nyrer men det blir montert når snøen og drit forsvinner Fikk også dette her i posten Pengebok laget i sport evo stoff
  12. Kjøpte pengebok laget av e30 m3 sport evo stoff
  13. Morro og se dine gammle biler!
  14. Kommer det noe mer info her snart? veldig intrissert
  15. slik er det hos meg også
  16. Litt gangster type den capsen da
  17. det var jo mindre pent!
  18. Aha hygglig å høre jeg gjore noe rett
×
×
  • Opprett ny...