Gå til innhold

jonas1///

Medlem
  • Innholdsteller

    1155
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av jonas1///

  1. Si det da, er spent
  2. Sian eg e ferdi me mercedes nå kan eg øu ver me å montera
  3. Gleder meg litt til å få igjen fangere og skru litt bmw igjen, har fikset på en mercedes ml 320 2 uker nå og kan si det helt sikkert at i min garasjen kommer ingen mercedes igjen!
  4. ja etter mer ettertanke gjør jeg og det, hehe men kan jo se hvordan det blir
  5. Noen som har prøvd med å ha skiltet bak gitteret inni m3 fangeren? Eller blir det bare teit :S
  6. Gratulerer med kjempefin e36! Syns di felgene sitter som et skudd på den bilen
  7. Var litt tidlig med sommerfelga så snøen kom ei uke etter jeg tok di på så nå er vinterdekk på igjen.. Så et par bilder fra idag, fangere er til lakkering pga flassing. Satser å få det igjen før helga så blir det update med ny lakkerte fangere, gt splitters, sommerfelger og mere senk
  8. Virker som alt er så lett for deg:P hehe
  9. Ser bra ut:) Har du planer om m3 skjørter? Det må være prikken over i en
  10. Tror dette er repost..
  11. Her må du jo begynna å oppdatera ijen
  12. Ser bra ut Men du må jo fortella koffor di måtte lakkere panseret på nytt heheh
  13. Det bildet var jo drit kult
  14. Mine var et45 innpress tror jeg, det gikk bra subbet noe av og til
  15. Ja kan heller ikke like sånt no, ser ikke ut i måneskinn
  16. Lokal bil, lar bildet si sitt
  17. Jeg hadde 9.5 19" bak på min e36
×
×
  • Opprett ny...