Gå til innhold

BMWE39turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    2159
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av BMWE39turbo

  1. oppsann:)
  2. skulle hatt en stanceworks sticker og ser shoppen deira er nede for øyeblikket, om det er noken som har en liggende kjøper eg den gjerne for 150kr inkl.frakt(?) Må vere store typen slik som dette; http://i6.photobucket.com/albums/y212/a ... 13-960.jpg
  3. 2000 var kun en begynnelse, men om kameraten din gir 3800 så er det å selge på sekundet Om han ikkje skulle ville ha den gir eg et stående bud på 2300.
  4. 2000?
  5. Er spilleren hel og pen? og alt fungerer som det skal? ingen treige funksjoner, stygg lyd osv? Isåfall kor mykje skal du ha for den?
  6. okay, har du link så eg kan sjå info på den? eventuelt fult namn på spilleren? Og hvilken pris du tenker deg?
  7. hvilken?? D99? bilder?? Superinterrisert!
  8. fyf... så strøkent!
  9. meget gromt felgvalg og flott bil du har!
  10. Litt nye plaaner, Blir komplett ny eksos etterkvart sammen med tuning av TRF! satser på en 160-170hk sammen med fri eksos så turboen får kose seg Deretter kommer vannpumpe, dynavin + lakkere schnitzer bakrutsenkeren og fangeren: Da er bilen klar for sommersesongen! Blir også tur til Nurburgring iår! Til vinteren igjen blir det heillakkering, nye bremser og klosser der alt vil bli sandblåst og lakkert. Har tektylert bilen under , men vurderer å få det sandblåst og lakkere med industrimaling eller annen beskyttende maling + sandblåse bak og forstilling. Så våren 2014 skal bilen vere helt ferdig! Ironiske da er at for pengene eg har lagt i denne kunne eg fint kjøpt meg en flott E36 M3.. Kommer også et par bilder til helgen av korleis bilen står nå.
  11. nei ikkje kjøp e39 M5 felger, kjedlige felger..
  12. enig med deg der, om du får de så langt ut, lav bil og lavprofil dekk, så blir det absolutt gromt! Go for it!
  13. hmm, skulle helst hatt 245 bak istedenfor de 255 du har :/ men, kan tenke litt på det? skal sjekke litt korleis det blir, tar kontakt imorgen / onsdag.
  14. blir dessverre litt for stort, trenger litt mere strekk så de ikkje skal subbe sammen med en god dose senk, men takk for tilbudet
  15. ønsker å kjøpe 2x245/35/18 OG 2x225/35/18 , kan også byttes i nesten nye 265/35/18 og 235/40/18. Må vere dekk som MINST går gjennom kommende sesong. ta kontakt på PM Forøvrig; godt nyttår til alle!
  16. det betyr at det ikkje passer nøyaktig ka dual og single stage airbag er må noken andre forklare, men facelift ratt passer ikkje på preface biler og omvendt.
  17. kjøp orginale bmw lykter, slike som eg har Mener personlig at de er de rette lyktene til E39, de du har nå var lite pene med oransj blinker, og preface lykter med angeleyes ser veeeeldig billig og halveis ut (syns eg da) Men om denne blir like lav som E36'n og får et sett med feite kantfelger blir denne helrå!
  18. E39 520d 2002 mod , rensket innsuget og blendet egr ventilen, og nesten frieksos om det har noke å sei(?) Langkjøring - 0.5-0.55 blandet/bykjøring - 0.6-0.7
  19. Ønsker å kjøpe e39 tanklokk i titansilber, MÅ vere strøken! Ta kontakt på PM.
  20. M5-en foran den elektriske vibratoren anyday! lyden i m5-en, utseende på m5-en, ALT overkjører teslaen så det skriker, at den er raskere på drag og evt på bane får heller vere.
  21. hjulbuen er valsa, er ikkje spacer bak, de bygger ganske greitt ut med 10" breie og 13 i ET. Men derimot mere strekk kan vere en ide, synd dekka som står på nå er ganske nye..
  22. Vurderer å kjøpe bumpstop til min e39 bak, da den subber med flere enn 1 i baksete, den ser ganske høy ut bak nå, og vil senke mere, men tør ikkje ifrykt for at den skal subbe om eg foreksempel har to kompiser bak.. Noken som kan fortelle meg litt om bumpstop? fungerer dette? kor mange treng eg for at det ikkje skal stoppe dekket fra å slå opp i hjulbuen? Målet er å senke såpass at dekket ligger 1cm under hjulbuen. Nå er det 3-4cm kanskje.. og hvordan monteres dette? må man av med tårnlageret og fjørene? bilde av hvilke eg tenker å kjøpe: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43638.jpg også et bilde av bilen bak, så en kan sjå kor høy den er..
  23. takker 10" med 265/40 dekk bak og 8,5 med 245/35 dekk framme mener eg står på, frister med mindre dekk, men redd for felgkantene da :/ Trenger også hjelp med en liten ting fra andre som har supersport black evolution, har lyst å senke mere, men om eg gjer det, er det ikkje spenn i fjørene med andre ord, ingen fjøring, er det berre å senke ned fordiom? korleis er det med andre som har disse coiloversene? har ca 3-4cm igjen framme å gå på.
×
×
  • Opprett ny...