Gå til innhold

BMWE39turbo

Medlem
  • Innholdsteller

    2159
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    5

Alt skrevet av BMWE39turbo

  1. Slettes ingen stygg lyd det der nei! Men har ikkje vurdert 2 endestusser isteden for 1 stor japsestyle?
  2. Var redd for å lese noke sånt ja.. Nett bestilt samme anlegg, berre frå tyskland. Får sjå om det blir samme dritten her, er ikkje mulig for at du har fått et produkt som har gått litt "feil" under produksjon..?
  3. gir deg en Sterk 8, eneste som mangler ved første augekast er vel M-tech bakfanger, pen bil! Fult klar over at felgane ikkje passer bilen, et stort bomkjøp fra min side..
  4. oi oi, er det rust eg ser i hjulbuen?? Men veldig pen bil, gjort alt rett her ja
  5. Takk:) Øyelokka forsvant nok, syns den vart litt trøtt/slapp i fronten.
  6. +1 Skjønner ikkje greia med å stille på KM-stand kun ved motorbytte, burde da bytte karosseri også om en skal tukle med KM-standen.
  7. flott eksemplar av E39, er det en orginal M5?
  8. Mulig for deg å hive sammen en "billig" nybegynner pakke som inneholder vaskehanske+tørkehandkle som er laget for å tørke av bilen visst du har dette + vask, polering, wax og en noe slags lakkforsegling som beskytter lakken? Har liten peiling, så hadde vore fint med en nybegynner pakke som inneholder alt som trengs for å få lakken 99% om dette lar seg gjere?
  9. Funker ikkje her heller.
  10. Ville tatt felg 1, berre fordi noke er "oppbrukt" betyr ikkje at ein bør velge styggere felger..
  11. http://cgi.ebay.co.uk/Edelstahl-Duplex- ... 498wt_1139 Denne eg har bestilt. Men når eg tenker over det så trur eg det skal gå akkurat, men at stussene kommer til å stikke ut en del.. Får nesten berre prøve, men hadde vore kjekt om noken hadde gjort det før som har bilder av korleis det ser ut under
  12. Hei, er det noken på forumet med supersports sitt 4 rørs eksos på 520i/520d/530d osv (ikkje v8 modeller) Skulle gjerne sett korleis det ser ut under bilen, da eg er litt i tvil om dette kommer til å passe med tanke på hjulbrønnen. Men ifølge supersport skal jo dette passe så.. Men etter å ha sett under bilen min så skulle eg gjerne sett noken andre som har montert det, hadde vore UTRULIG takknemlig om noken kunne tatt et bilde av det, fortest mulig, da eg allerede har bestilt og det blir sikkert sendt imorgen.
  13. Er ikkje oppført noke program på fredagen, noke særlig så skjer då eller begynne ikkje treffet offisielt før lørdagen?
  14. Jakobm5, pen bil! Den tøffeste så langt
  15. Helt enig i at Panarama er en RÅ bil kjøremessig og på papiret, men fytti h.. for en stygg bil. Men BMW er vel egentlig en bola familebil, så 4.4 sekunder tipper eg er raskt for de fleste, i tillegg til at kjøreegenskapane på BMW er jo kjent for å konkurrere med dei på toppen. Men hadde vore rått om BMW kunne laga en racingmodell der dei pressa inn 700hk +/- og skaper en bil som kan konkurrere med de øverste.
  16. En M3 blir vel da aldri kulere enn Ferrari?
  17. Ja tenkte på det å kjøpe brukt. Men spørst jo litt korleis det har blitt brukt før og tenker eg? Uansett, skal sjekke mulighetene litt.
  18. Noken andre pakker eller sub og forsterkere som er brukelig da? Trenger gjerne noke med litt lyd og bass da eg kommer til å ha den i bagasjerommet. Men innenfor en rimelig pris , helst 4000 og under, siden eg nett har handlet inn en haug av andre ting til bilen og penger vokser ikkje på trær.. Edit: lurer på om eg skal ta en tur til Ice audio i førde å få dem til å sette sammen noke, en kompis som anbefalte det så får prøve, sparer vel gjerne frakt også da, hehe.
  19. Takk takk. Mattene er ikkje dumme de nei, løfter interiøret bittelitt
  20. Er vel ikkje umulig å få det til, sjølv når en aldri har vore borti anlegg før Har heldigvis et par kompiser som kan litt meir enn meg. Får sjå ka en får til. Takk for hjelpa hvertfall
  21. Tenkte å bruke bmw spillern ja til eg kjøper ny hvertfall, blir dette et problem?
  22. Hei, ja har hørt meget godt om JBL, så trur eg skal bestille meg en sånn, prisen var no ikkje til å forakte heller. Takk for svar
  23. Scorpion bakpotte burde vere en ide, kan kjøpes hos koed
  24. Vil ha bedre sub så vurderer å kjøpe meg en BILLIG "basspakke" fra JBL. Blir et billig et i første runde da pengene blir brukt til annet på bilen akkurat no. Er orginal BMW business anlegg i for øyeblikket , bilen er en E39 02 mod. Såg litt på denne: http://cdon.no/elektronikk/jbl_gto_bass ... i-14466550 Lurer på om dette er et greitt første kjøp? enkel å kople til? Og korleis er lydeffekten/sub effekten på den? Kan absolutt ingenting om anlegg så tips og hjelp taes imot med stor takk!
×
×
  • Opprett ny...