Gå til innhold

espenfp

Medlem
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

espenfp's Achievements

  1. Bremselyset fungerer som det skal Det kan evt. være at bryteren på bremsepedalen har både NO og NC bryter, der NC delen ikke fungerer. men denne feilkoden har vært der så lenge jeg har hatt bilen, men det er først nå nylig jeg har varsellys. Er det noen plass i bmw scanner jeg kan se om slitasjevarslerne har slått ut/ikke kontakt? Eller ett gratis diagnose program hvor det er mulig ?
  2. Hei Har ett varsellys som lyser som jeg ikke finner helt ut av.. Bilen er en 96 mod e39 523i, Som bildet vedlagt viser så er det: (!) som lyser. Bremseklosser er nye, bremsevæske nivå på max. Til nå har jeg prøvd følgende: -Ny sensor på bremsebelegg forran+tatt bort sensor og kortsluttet kontakten da ny sensor ikke hjalp. -Deretter prøvde jeg det samme bak uten hell. -Tatt ut sensor i bremsevæskebeholder, holdt flotøren oppe for så å koble den helt av. ingen forskjell. Det jeg ikke har prøvd enda er å skifte slitasjevarslere forran og bak samtidig, men lyset begynte helt plutselig å lyse uten at slitasjevarslere var ødelagt, så det virker jo litt merkelig dersom det er disse. Av feilkoder som er relevante så har jeg følgende: 43 [063] Electromagnetic field susceptibility 19 [025] Brake light switch, open circuit 38 [056] Activation SRA, DRM 2, Open circuit. Er det noen som kan bekrefte at nr 38 er slitasjevarsler ? De andre feilkodene har vært der fra før uten varsellys. Jeg har kun dette varsellyset for bremser(untatt abs, som ikke lyser). Noen forslag ?
  3. aij, blir nok litt for langt desverre bor utenfor Haugesund selv.
  4. Hvor i landet?
  5. Pris på de hylsene til nedre bærearmer mot navet i forstillingen? kan evt kjøpe bærearmene å presse de av selv(henger som regel igjen på kula ). Stand på foringer og kuler betyr ingenting:)
  6. http://www.dcperformance.co.uk/cheap/64 ... -2050.html er det ikke disse da?
  7. ca. pris?
  8. surrer du rundt litt papp og leverer den på posten så er jeg interessert i sedan fangeren hehe
  9. Hei Skulle hatt bakpotte til en 96 e39 523i. Har orginal eksos, men er ute etter f.eks scorpion, supersport etc. Må også være to utblås, helst tilpasser m5 bakfanger. Bør også være forholdsvis bolt on og i god stand Send pm dersom du har Mvh Espen
  10. du har pm
  11. Hei Plutselig begynte clutchen på e39'en (96-523i) å ta helt inne(mot gulvet)... Virker som om jeg kan pumpe trykk så den begynner å ta lenger ute, så regner med det er slavesylinderen som er gåen, men er det noen som har innspill? Slurer ikke, og virker forsåvidt ok bortsett fra pedalvandringen som er liten. Det sitter vel en ventil før slavesylinderen som skal redusere trykket/"slure", kan det tenkes at denne kan lage slike problemer?
  12. sendt pm
×
×
  • Opprett ny...