Gå til innhold

Raymond86

Medlem
  • Innholdsteller

    653
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Raymond86

  1. Ønsker å kjøpe låsen til mitt uorginale hengerfeste. Er eit Oris bosal AK 11 feste og låsekassen er skrudd av, av tidligere eiger så kan ikkje henge kula fast i nåke. hadde vert flaks om nåken hadde eit sånt feste og ville selge meg låsekassen. Ta kontakt i såfall tlf: 99444028
  2. Ønsker å kjøpe Frontlykter til E61 med Xenon. Ikkje adaptive. Om det er noe slitasje på glasset går fint men lyktene må være uten fukt og ledstripa må funke. Ta kontakt om du har noe til ein fin pris. Raymond 99444028
  3. Kan du sende meg info på pm? Regnr? Tilstand på motor? Km ? Rust?
  4. Hei. Ønsker å kjøpe vinterprosjekt. Bilen skal være en orginal 325i med orginal motor. Det kan være rust og dritt men helst komplett bil. Ta kontakt om du har eller veit om ein. Cab er ikkje av innteresse. Kan til nøds vurdere 4 dørs men ikkje touring. Mvh Raymond
  5. eg har. send sms om du er innteresert: 99444028. har ein bil eg vurderer å selge i deler.
  6. delenr på lyktene?
  7. eg vil kjøpe lykten om den virker skikkelig?. kan du sende meg en melding på 99444028?
  8. Panser er bytta + ny svart grill + emblem Aux er kobla opp i orginal spiller
  9. har nettopp lagt til min 320d 01 mod preface. Ta ein kikk i biler selges på forumet
  10. Tenker å selge min 320d touring 2001 mod. Fin bil som går godt og bruker LITE diesel. Eu godkjent i år. Info: M47 136hk Manuel KM: 255xxx Farge: Topasblau Hatt storservice for ca. 1000km siden. Motorolje + filter Luftfilter Klimafilter Dieselfilter Nye Xenonpærer Veivhusventilasjon Nye viskere forran og bak. Utstyr: Regnsensor Ryggesensorer Multifunksjonssportratt Sportsinteriør med varme i framsete DSC Avtagbart hengerfeste Klimaautomat Farga glass (orginalt, ikkje sotefilm) Svarte Eksteriørlister El ruter forran og bak ISOfix Koppholdere Xenon Angel eyes (ettermonterte CCFL) Cruisecontrol Deler som kan følge med : Nye stabstag forran (typisk slitedel) Nye håndbrekk sko Bilen skal selges pga har ny på hånd. Har ikkje behov for 2 biler. Så derfor er ikkje innbytte av innteresse. Feil/mangler: Er noe rust rundtom, men panser er verst. ( Har kjøpt nytt men har ikkje fått somla meg til lakk enda. Prutbart om du ordner selv) Årsavgift er selvsagt betalt. Gode vinterdekk (pigg) Sommerdekk er 2 nye og 2 er snart moden for utskifting (kan ordnes før salg) Setter en pris på 55000kr PM eller SMS 99444028 for spørsmål eller bud.
×
×
  • Opprett ny...