Den er også veldig fin. Hadde den på f10en min. Du finner den på Ebay for litt over 2000,- med veldig god passform.
Kjør på med både leppe og diffuser 👍
Bruk 3M sin dobbeltsidig teip 😀 Eller så kan du stikke innom et hvilket som helst godkjent karosseriverksted, de bruker ofte 3M sine produkter
Jeg hadde gått for M Performance spoiler 😁
Ser ut som det blir H&R senk allikevel, sliter litt med å komme meg inn og ut av bilen uten å skitne til buksen 😁 Bør man ta firehjulskontroll rett etter senk eller er det lurt å vente til den får satt seg skikkelig?
Nå har jeg fått på plass det utvendige på bilen. Blitt noen dyre modifikasjoner, men absolutt verdt det 😀 Legger ut noen før og etter bilder (M Sport vs M Performance)
Tenkte å prøve det med Led-stripe på X6en, skal prøve å montere de nederst på fangeren. Blir litt som Hamann sin E71
Tenker å bestille denne:
https://www.ekstralys.no/products/drl-led-stripe
Satte på sølvramme rundt skjermen i dag, synes det passer fint sammen med den sølvdelen på resten av interiørlistene.
Ellers så må jeg bare nevne at jeg er forelsket i led lyktene til Bmw 😀 Dette er noe jeg MÅ ha på neste bil