Gå til innhold

Fahad

Medlem
  • Innholdsteller

    1848
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    53

Alt skrevet av Fahad

  1. Hehehe et sted må man stoppe før det blir for mye
  2. Hehehe ja det har blitt en del endringer siden da hver gang jeg ønsker å selge bilen ender jeg opp med å bruke mer penger på den men nå mangler jeg KUN Performance diffuser
  3. Takk ja helt enig trenger spacere bak
  4. Fått på listene på kanal dekslene, fyfaen det ble rått! Bilen ser enda tøffere ut det er så vanskelig å ta riktig bilde av disse, må nesten ses i virkeligheten
  5. Pen og tøff bil dette her
  6. Tusen takk det for det Gorg og Tollefsen kjør på Gorg, du har jo stor motor itillegg Helt enig, Tollefsen! Angrer ikke et sekund på at jeg valgte 102 istedenfor 90 mm
  7. Takk for det 102 mm var veien å gå
  8. Merker litt på sport modus men det er minimalt går over til M performance Diffuser snart må bare få den lakkert
  9. Da er bilen inne hos Svendsen eksos, gleder meg side skirt extensions "3d design" har også ankommet. Disse ble laget på bestilling i Taiwan. Venter med å montere de på til mars/april
  10. Takk for det har fått testet dem på is og er veldig fornøyd så langt. De har et overraskende gått grep og til å være så store dekk så sladder de ikke så mye heller
  11. Fine bilder jeg har en video også av bilen din fra sognsvann treffet kan legge den ut her
  12. Fant dette bildet på nettet (2×102). Tror jeg kjører på med det samme. 102 mm rør på hver side ser ganske fint ut
  13. Det er jeg usikker på men ser at 2×90 eksos ligger på litt over 11 000 kr hos gs bildeler og da kan du legge på litt ekstra for arbeid også. Diffuser må jeg ordne selv.
  14. M Performance kopi Diffuser til salgs. Laget av PU og ikke billig fiberglass. Lakkert i blank grå. Selges for kr 2500
  15. Helt enig med deg. Skulle gjort dette for lenge siden men syns det var for dyrt. Nå skal jeg ikke betale mer enn 4000 for både deler og arbeid da er det verdt det
  16. Jeg vurderte M550D enderørene også men synes at runde stusser ser penere ut på en f10/11. 535i oppsettet ser perfekt ut så lenge man har store rør ☺
  17. https://www.instagram.com/p/_Cr9kQCnQA/ Tenkte på helt lik oppsett som dette. Usikker på hvor store rør han har men ser ut som 102 mm. En eller to cm hadde vært fint ja
  18. Vet du hvor langt ut enderørene på det oppsettet du har stikker ut? Jeg tenkte på en halv centimeter på min
  19. Helt enig med deg, store enderør må være godt synlig tror 2×90 vil være perfekt størrelse
  20. Nei det blir nok billigere løsning skal levere den inn hos Svendsen eksos. Får gjort det utrolig billig igjennom en kompis. Har bestilt M Performance 535i Diffuser som skal monteres etterhvert før det kjører jeg på med standard 535i diffuser
  21. Da blir det samme type look på bilen min etterhvert men med større rør (2×90). "M Performance" diffuseren er til salgs folkens, lakkert i blank grå. Går for 2800
  22. Gjør som meg få den lakkert i blank grå
  23. De er så lekre de bilene der! Spesielt i den fargen du har
  24. Fin bil regner med at du ble tatt godt imot hos spzbil og fikk god service det var der jeg handlet bilen min for 4 år siden
×
×
  • Opprett ny...