Gå til innhold

xzone444

Medlem
  • Innholdsteller

    80
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

xzone444's Achievements

  1. hei, er inntressert i deler, kan du sende nr i inbox? hvis du ikke skal eller har solgt bilen i sin helhet=)
  2. noen som kan fortelle litt om hvordan man får sjekket ut om den er gåen eller ikke, å hvilken lyd som forekommer av det? setter stor pris på alt av hjelp =)
  3. hvor bor du?.. hvor mye for motorn?
  4. jeg kjøpte uorginale sensorer, har ikke hatt noe problem ,, men her har jeg et bilde til deg av veivsensor,, nr25
  5. ja gå over kobblingene, er ikke tvil om at den drar falskluft hvis den øker på turtallet =) når du har tettet evt falskluft å den fuskingen ikke forsvinner kan du begynne å tenke lamba =)
  6. 1000 til 2500kr for diagnose,,, de er jo helt tett,, bor i nordland å automester tar 500kr for dette arbeide.. Lurer på hva de har som ikke andre verksted har,, tar jo toppen 30 min for å slette feilminne og starte bilen for så å kjøre søket på nytt... men hvis det verkstede er det eneste med diagnose utstyr så skjønner jeg at de kan drive monopol........
  7. http://autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E39/ håper denne linken kan hjelpe deg =)
  8. nr1 sjekk sikkringsboksen i hanskerommet og bak, sjemaet finner du i hynes boka på svensk...nr2 kjør diagnose slik at du finner ut hva som er feilkode på,, nr3 det som er mest sannsynelig ang abs sensor er at enten venstre eller høyre bakre abs føler ikke får kontakt pg hjullagerpakkning på innersiden morkner pg vann over lengere tid, dette gjør at abs sensor får hjullagerfett over seg og over tid vil støv og div andre ting blokkere for føleren slik at den ikke virker.. for å fixe dette er det bare å få ut sensoren og tørk over med papir og abs sensor kontakten sprayer du bare kontakspray så er det høy sannsynelighet for at det blir bra.. airbag lampe må du ha en diagnose test for å finne ut av. når det gjelder setevarmeren sjekk at kontakten står riktig i å bruk kontaktrens. ang lysene så er jeg brennsikker på at det er en sikkring som har røket + sjekk pærene etter evt sikkringsbytte. håper dette hjelper deg litt på vei.. men som sakt tidligere så vil en diagnosetest finne ut det meste. når du har prøvd alt dette og det ikke skulle fungere så vil jeg anta at det kan være problem med hjerne.
  9. romarto. jeg har hele midtkonsolln med alt, men skinnet er i grått
  10. trur det e knirkeforing som sitter nederst på spindelen.. har du sjekka om dekkan e balansert samt skjevt slitt?
  11. samt ..Slitte foringer i bakhjulsopphenget på Touring-modellene gir opphav til vibrasjoner under kjøring. Disse vibrasjonene oppstår oftest mellom 100 og 110 km / t.... Det e vell egentli veldig relevant på alle typan men oftest på touring.
  12. Vibrasjon i front og bak suspensjonen er et problem som kan være både irriterende og kjedelig å bli kvitt. Det er mange feilkilder kan gi opphav til vibrasjoner. Er vibrasjoner konsentrert i bestemte hastigheter og forbli som motor og girkasse frikoblet, betyr dette ofte at problemet er knyttet til ett eller flere hjul. E39 er svært følsom for ubalanse og ovalitet, bør dekkene alltid være av god kvalitet og null balansert for en perfekt tid.
  13. er intreørlistene solgt? er det tre eller look alike børstet stål? hvor my evt?
  14. hmm,, ok da er jeg faktisk blank :S
  15. er inntressert i koppholderen 100+ frakt er ok=)
×
×
  • Opprett ny...