Gå til innhold

Pesslaad

Medlem
  • Innholdsteller

    622
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Pesslaad

  • Bursdag 01/05/1995

Profile Information

  • Interesser:
    Kongsvik

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Pesslaad's Achievements

  1. Hei. Har nylig montert original E30 m3 understell på min E30 325i. Men abs fungerer ikke slik den skal og har blitt fortalt at M3 kom med en annen abs enhet og hjerne. Noen som vet om det passer rett i en vanlig E30 mtp kontaktene?
  2. Demonterte klimapanelet i bilen og dashbord, men nå lang tid etterpå når jeg skal feste wireren til den man justerer varmen, så finner jeg ikke ut hvordan den var festet eller om jeg mangler noe.
  3. Skal prøve det og se om det blir noe forskjell
  4. Kan det da være feil på det ene reléet?
  5. Nei har ikke det og er ikke så god på å lese slike tegninger heller 😅
  6. Tviler at det er feil i ledningsnettet inn til dør. For problemet er om jeg trykker inn dørbryteren for hånd så oppstår problemet.
  7. Hei. Har BMW E30 325 coupe 1990 mod. Når jeg kjøpte bilen fungerte vinduene, passasjersiden fjusket litt. Men så ble bilen ståenes i ro 3 måneder og vell så det med minimalt bruk. Vinduene fungerte ikke da med mindre jeg åpnet førerdøren. Trykket jeg inn dørsensoren på samme side for hand sluttet vinduene å fungere, slapp jeg så fungerte dem. Byttet begge dørsensorene, men da måtte passasjerdøra åpnes og det samme her om jeg trykket inn sensoren for hand. Noen som vet hva som er feil?
  8. Merket ikke noe forskjell, litt mere lyd. Bilen var chippet fra før av uten at jeg viste det til 280hk. Men mye av innmaten var fjernet så.
  9. Litt usikker på det der. På min så var halve innmaten fjernet allerede. Om det var dpf eller kat som ble fjernet er jeg usikker på, men jeg tok bort resten også. Mulig noen andre kan gi ett bedre svar angående dette.
  10. Dp og kat står i lag ja, men like etter turboen Gjor dette nettopp selv på min 525xd 2008 mod
  11. Ikke orginale lykter bake på den
  12. Men om 8.5:1 i komp er god for 700-800hk med pumpebensin, så er det vell bedre å sikte seg inn på 9.5:1 i komp når du skal bare ha 300-400hk. Bedre bunndrag og kompen er vell forsatt tolerant iht va du sikter til i hk.
  13. Jo men hjelper lite med vanosstempler når din motor kom originalt med vanos, ref mitt innlegg litt lenger opp
  14. Dette er i betraktning på non vanos. I dette tilfellet så må han bruke råder fra non vanos da disse har 130mm råder og vanosmotorer har 135mm(?) hvis jeg husker rett. Men om han setter i m42b18 stempler på vanosmotor så får han nok litt høyere komp en 7.3:1 i komp.
×
×
  • Opprett ny...