siden nye bimmers er mongolid så må jeg skrive her oppe istedet for under hvert bilde. Ble sveiset like mye i dørken på venstre side også, ble noe grovt men det er en dørk. all overflaterust som ikke er alvorlig, blir først børstet rent for å så kjemisk fjerne rusta med ferrobet rust fjerner. (så corrosjonsprimer , der etter Hamans 2k primer (tett). så blir det brukt Retech UC undercoating på alle sveiser i hjulhus og under bilen, det er den jeg har funnet som er mest lik den gummimasse/fugemassen som er under orginalt Som dere såg på tidligere bilder måtte taket også sveises kappet taket av en delebil som hadde et tak bra for rust, 1 del var takluke renna og den andre av taket. kappet ut nøyaktig samme bitene sveiset det inn med ca 1- 1,5 cm i gangen med nedkjøling for at taket ikke skulle trekke seg for mye, det er umulig at det ikke trekker seg så sparkel måtte til har ikke gjordt ferdig sparklingen enda. skal få en flink utdannet til å pusse det ned. samme corrosjons primer blir brukt her, der etter 2k tett primer.