-
Innholdsteller
17 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Om john-r
- Bursdag 05/03/1988
Profile Information
-
Kjønn:
Mann
-
Bosted:
Hareid
-
Kjøretøy
BMW 530D e61 05mod
Nylige profilbesøk
Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.
john-r's Achievements
Newbie (1/14)
0
Nettsamfunnsomdømme
-
hjulsenter vil halde samme avstand til hjulbuen, så ingen problem:)
-
dei fleste kjører med altforlite dekktrykk på lavprofil! etter d vredstein sei skal du ha 3.1bar forran å 3.5bar bak! http://vredestein.com/bil-dekk/search/model/audi/a6%2fs6/a6%203.0/13385 der finn en trykk etter bilmodell å dekk dim. men man må ikkje søke på spesifik dekkdim då får en ikkje opp dekktrykke. legg kun inn bilen å trykk ADVICE eg la inn 170kw å sedan på din Jarle Bechmann Pedersen
-
kan anbefale Achilles dekk! har kjørt mykje på nankang å har brukt Achilles ilag med nankang, ingen tvil om ka som er de best dekke!! Achilles dekkene er bedre på både tørt og spesielt vått føre som nankang er spesielt dårlig på,når de gjeld støy trur eg dei er ganske lik. dei sporer ogsa mindre og gir en generell bedre "følelse" i bilen. syns heile diskusjonen her har blitt litt overdreve, har kjørt med dei fleste dekkmerka, dei kjene billi-middels dekka ( nankang/sonar/federal/khumo) og lignende til premiumdekk er ikkje forskjellen so stor, men ha aldri vilda hatt dei billigste drittdekka igjen, de er der virkeli forskjellen ligg! har sjøl akkurat bestilt nankang ns20 til 1400,- pr. dekk tilsvarandes conti michelin bridgestone yokohama er fra 2700-3700,-. So mykje bruker eg ikkje på eit dekk som varer en sesong som er eit hår bedre! priser frå dekkonline
-
Har d2s pæresokler ønsker å gå til h7 for å få mere lys
emne svarte i john-r sin bmw 330 d 2000 i Teknisk
70w-100w xenon= svidd reflektor, til og med 55w er på kanten og vil redusere levetiden betraktelig. personlig ha eg aldri brukt meir en 35w på nærlys, men har brukt 55w på fjernlysa (blir ikkje brukt lenge i gangen so blir ikkje so varmt) -
nåken so har en ide om kvifor min e61 530d ikkje klare å halde driftstemp på meir en 65c, og på tomgang og bakker 75c med en utetemp på -5c. Har nettopp byttet begge termostatene, webastoen er utkoblet grunnet gåen sirkulasjonspumpe men kan de ha so mykje å sei? dieselbiler ha no ikkje varmer før.
-
skulde tru de fungerer litt da der er litt gjennomstrømning sjøl om termostaten er kald/stengt, men eg har ikkje peiling på om de vil forstyrre resten av kjølesysteme
-
eksosen går gjennom en eksoskjøler, den kjøler med kjølevann dvs. att den da varmer kjølevannet i motoren. når du da sperrer egren vil da ikkje vannet bli varmet opp av eksosen. termostaten er der for akkurat samme funkjson som på motoren, for å få opp hurtig tempen og halde den stabil når den når driftstemp. for å svare på spørsmål ditt so er termostaten lukket når den er kald, den vil ikkje opne da der ikkje blir noke varme da der ikkje er eksosgjennomstrømming, motoren vil og bruke meir tid på å få opp tempen da der er ei varmekilde mindre i motoren.
-
Husker ikkje heilt ka stoffe eg brukte va men kan sjekke de opp, fikk de gjennom mekonomen som tok diagnose og prøvde å regenerere. Probleme med tempen på bilen er litt at webastoen so skal hjelpe motoren med varme, den er låst(gåen sirklasjonspumpe). Motoren måtte vere over 75grade å eksostemp på 280grade meiner eg å huske, når bilen stod stille ha bilen nok på eine å ikkje andre å kjørte dei bilen blei de omvendt. So då blei løysinga å plukke av filtere å dynke de med rensestoff, deretter en god vask. So tett so filtere va trur eg ikkje bilen ha klart å regenerert nok til at filtere ha vorte reint uansett. Bilen klarde nesten 75 grader på tomgang trur eg de va, veit ikkje kor tempen skal vere når den ikkje har hjelp av webasto med ei 2-3 minus, ifølge brages va vist dette eit vanlig problem når dei skulde regenerere manuelt på vinterhalvåre.
-
probleme her va partikkelfilter, her er litt kaldt so fikk aldri bilen til å manuelt regenerere noke som sikkert ikkje ha hjulpet uansett. løysinga va å plukke ta filtere og dynke de med spesialstoff for dpf, dagen etter va de en times vask med steam høytrykk. en skulde aldri tru kor mykje dritt som kom ut!! eg hadde 100mbar på tomgang før og 0 etterpå, 1000mbar med berre rusing og 160mbar etter. bilen har ialfall aldri gått so godt so etterpå nytt filter va over 18 000,- på gs, å 500,- va rensestoffe. viss de helde er de ialfal ei billig løysing, å blir de problem bilir heile skiten fjerna:)
-
Kan skifte sang på ratte å spillenen, men kun gjennom BT. Får helder ikkje opp navn på sangene slik som eg trudde på forhand, bytter du sang på ratt/spiller går de 2-3 sek før den bytter. Men ellers eit kjempegodt produkt:)
-
Ja planen va å få gjort de so fort so eg får time,men ha håpt på att noken ha vore borti lignende so verkstede ha en anelse kar dei skulde begynde. Sist ga diagnosa ikkje ingen peikepinne, verkstede er helder ikkje bmw verksten so kjekt å ha eit hint so d ikkje blor dyrt:/
-
Ingen som har opplevd lignende? har koblet av lmm uten att de var noke forskjell ogsa.
-
har problem med att min 2005 530D slutter å dra ved ca 3000o/min, de skjer ikkje heile tiden, men spesielt viss man kjører litt aktivt. på filmen gir eg full gass og slipper opp fleire ganger, aldri halv gass. noken som har vore borti lignende eller har en anelse kar en bør begynde å leite? har målt retur på injektorer (var ikkje store forskjellen), ny turbo og har fjernet swirvsflapsa. Har ogsa sett etter vacumlekasjer men ikkje funne noke. har tatt ut feilkoder tidligere uten hell, men skal gjer de igjen.
-
har samme pakken med samme dimensjonen med sonar dekk, subber litt forran i en kant som stikk ut framme på frammskjermen (men ikkje bak). sprakk og en bakfelg uten grunn no so gs trøbler med, so gjenstår å sjå kor servicevenlig dei er( ser dårlig ut so langt)... 5 md gamle felger
-
har akkurat samme problem som du, men eg har eit symptom i tillegg på min 05. 530d. under maks pådrag fra 4-4500 omd. spes. i 3. gir slutter motoren nesten heilt eller heilt å dra, løysinga da å slippe gassen å gi gass igjen (fungerer ikkje altid) eller gire opp manuelt da drar den skikkeli (ialfall opp til neste gir). de er ikkje ofte bilen har desse symtomene men ka sje ofte å sjelden. bilen har ingen feilkoder med har hatt feilkode på clogd partikkelfilter tidligere, har og ny turbo og fjerna swirvflapps. bilen har og vore mange ganger på gs på bud uten att dei har funne ut noke, einaste utalelsen til gs va att den gjikk normalt godt og trudde den var chippet. eg vet ikkje om de stemmde men bilen gjikk ialfall skikkeli når eg kjøpte den i fjord.