Gå til innhold

Skimmy_76

Medlem
  • Innholdsteller

    157
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn:
    Intetkjønn
  • Kjøretøy
    86 E30 325 under bygging

Nylige profilbesøk

743 profilvisninger

Skimmy_76's Achievements

  1. Ønsker som overskriften sier å kjøpe innsug (gjerne klart for turbo) og ventilfjærer (doble) fra m50 med retainere og underlagsbrikker. Pm eller 95153863
  2. Ja, virker som det drenerer greit der. Mistenker at det mangler en pakning eller dreneringskanal over filteret en plass.
  3. Kupefilteret i min 2005 x3 blir vått, og det dugger heftig i bilen pga dette. Kan ikke se noen åpenbare feil eller mangler i filterhuset. Noen med samme erfaring og løsning på dette?
  4. I can recomend Still=) Bought a 530d 5 speed of him, great info, cheap delivery and good price! Would buy from him again without a doubt!
  5. Look at this on eBay http://www.ebay.de/itm/252509453237 Deksel, så kan du sveise toppen
  6. Look at this on eBay http://www.ebay.de/itm/162463105700 Mulig han sender til Norge om du spør
  7. Nei, den hadde jeg ikke sett. Helt perfekt, hjertlig takk👍👍
  8. ????? Jeg spør om hva BMW har levert! Står INGEN steder i mine poster om motor spesifikk info, når jeg VET hva de har levert, kommer det OPPFØLGINGSPØRSMÅL om hvilke motorer som har hva. ☝️ Dette står i posten lengre opp også. Men antar du da ikke vet hva de har levert!
  9. Ingen som kan hjelpe?
  10. Finner ikkeno på nett nemlig.
  11. Er ENKEL vanos levert BÅDE som on/off og variabel? Hvike motorer som har hva er da oppfølgingsspørsmål.
  12. Er det noen her som har detalj kunnskap om hvilke vanos versjoner som er levert? Er enkel vanos kun levert som "fast, med ca 12° vridning, eller er det levert enkel med full variabel vridning og mer vridningsvinkel? Kan man montere en non vanos kam med dobbel vanos topp? Ønsker å ha aktiv vanos (variabel) for å vri kam for tidligere spool up på turbobil, men ønsker å ha passiv eksos kam. Noen som VET??
  13. The E28 3.91 open still available?
  14. Diffen fra E28 m5 og m535, e32 750 passer rett i traversen. Bakre diffeste må lages, spesialaksler fra PPF og modifiserte nav fra e28/34 er oppskriften. Så diffen passer rett i traversen uten modifikasjoner, men å få det kjørbart er langt fra bolt on. På en annen side, har du først gjort dette, har du bakstilling som tåler herjing på bane med 1000+whp og 1000+wnm. Nok off topic fra din side.
×
×
  • Opprett ny...