Gå til innhold

Tmads1

Medlem
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    98' 325 TDSA

Tmads1's Achievements

  1. Noen som vet hvordan man stiller tomgangen på M51d25? 98 325 TDSA, har forstått at det er ett lokk man skal skyve såvidt det er en mm, men hvor på pumpa og hvilket lokk? noen som kan ringe rundt for meg ?
  2. Passer det 98`e36?
  3. Hei! jeg tar gjerne grøftelysene! Kan du ikke sende meg en SMS så tar vi resten der! 98 16 to en 25
  4. fungerte perfekt E.C! Foruten at endeleddene satt så inni i svarte, at jeg måtte snitte de av med vinkelsliper. Men kudos, for snormetoden, sporer ikke nå lengre, og bilen går beint!!
  5. Tmads1

    M51d25

    Men hvordan kan det Være tilfelle da den starter som den skal da den gløder? Og den går som den skal også? Plugger jeg ut tempføleren I toppen starter den jo perfekt
  6. Tmads1

    M51d25

    Hei folkens. Har lest og tråla igjennom TRF tråden men blir ikke noe klokere. Jeg har en 98 325tds som er ett mareritt og starte da den er varm, har byttet fødepumpa og temp giver I toppen. Da den er kald starter den lett, det Gjør den forsåvidt så lenge glødetegnet kommer opp.. Finnes det noe enveis ventil eller noe sånt som Gjør at dieselen renner tilbake og jeg må kinne frem ny diesel?
  7. Kjempe flott E.C da tror jeg at jeg har gull oppskriften, så da blir det en garasje forstillingskontroll i morgen, hjertelig takk!
  8. Hmm, okei, så da bør jeg med andre ord gjør den samme på jobben på motsatt side da eller, vil det rette opp hele saken kanskje? det hadde jo vært gromt
  9. Bump
  10. Takk for svar EC, da er det ikke jeg som har montert galt, om det idet hele tatt er mulig, snormetoden din, kan du utdype den? det er jo kun ett hjul som er skjevt, er det da det hjulet som bruen er byttet på? for da kan jeg koste på ett nytt endeledd der i samme slengen!
  11. Hei Folkens, nå er jeg litt i villredet her. har hatt bilen på eukontroll, fikk feil på indre bærekule, byttet likesågreit hele brua, fikk skrudd den sammen, slapp ned bilen idag og tok meg en prøve tur, syntes den sporet noe veldig, så jeg gikk ut for og kikke og ser at spissingen er tydelig feil. Hvorfor skjer dette? de endeleddene som står på er det ikke noe galt med, men ser for meg at de er ett helvette og justere så tenker alikevel og bytte de, men hvem siden er skjev? er det da siden som jeg har byttet bru på? eller motsatt side? Bilen det gjelder er en 98 bmw e36 325TDS Thomas
  12. Har en radiator til overs. Stått på en M51D25. Hel og tett kjøpt for 3år siden. Tenker 700kr
  13. Får du ordna ett bilde osteper?
  14. Noen flere gode forslag til min 98 325TDSA? Har byttet tempføler i toppen, har og skrudd ut pumpen i tanken og denne går for fulle mugger. Stopper jeg Bilen og starter den med en gang er det ingen problem. Står den 5min eller mer så må den kinnes lenge, noe som er ugunstig nå på vinteren. Trf???
  15. mulig jeg er blind Otis, men der står det : Treg å starte på halvvarm motor har også vært oppe noen ganger. Dreier seg ofte om def tempføler i toppen, det denne sier er grunnlaget for hvor mye gløding og om fødepumpe skal gå eller ikke. Jeg har ingen problemer med halvvarm motor, jeg har problemer med driftsvarm motor, etter og ha kjørt fire fem mil.
×
×
  • Opprett ny...