Gå til innhold

Fiksdal

Medlem
  • Innholdsteller

    12
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    -

Nylige profilbesøk

560 profilvisninger

Fiksdal's Achievements

  1. Hva må kodes?
  2. Jeg har fått åpent og lukket 1 gang hver etter sikkert 100 trykk, men har ikke prøvd å bytte batteri. Er ingen forskjell på hvilken nøkkel man bruker, så vil tro de er i orden..
  3. Har fjernet alt på hele matta, sett over hver ledning + målt så er ikke brudd
  4. Hei. Har en e61 hvor fjernstyrt sentrallås ikke fungerer. Lås via knapp i dash er ok. Sjekket alle dørlås relaterte sikringer dash, og sikring 53, 54, 59 bak og byttet den lille 5a der fordi den var løs å kjenne til.. Har vært opp med ledningsmatta i bakluka og alt i orden der, fjernet da kontakten ved høyttaler pga ledninger som var avisolerte og på tur ut av kontakt! Kjent problem? Har hatt diversity antenne opp, alt ser helt nytt ut, gikk over alle kontakter og hele plata med wurth kontatspray/fugtfjerner og blåste rent. Sentrallås fungerer fremdeles ikke, kan nevne følgende: - radio mottak er bra - glassluke åpnes som normalt - alle lys i luka fungerer. Alt utenom sentrallås fungerer tilsynelatende. Jeg sitter selv igjen med mistanke på diversity antenne, selv om alt ser bra ut. Håper noen har tips
  5. Hei. Har ett shiftpin kit passende ZF girkasse med monteringsverktøy liggende. Kitet fikser girspak som ikke returnerer til senter, girkasse kan være vanskelig å få i gir etc,. Står mye om dette om man Googler litt Shiftpin kit: https://www.thayermotorsports.com/products/zf-s5d-320z-bmw-transmission-shift-pin-service-parts-kit Monteringsverktøy: https://www.thayermotorsports.com/collections/transmission-service-tools/products/zf-s5d-320z-bmw-transmission-shift-pin-service-tools-new Selger kitet til selvkost eksl frakta. 1218,- + frakt. Mvh Rune
  6. Har hatt ei økt å kikka på problemet, tror en del av feilen lå i short shift ( veldig lang distanse under kula) Har sammenlignet min zf mot en getrag som står på m3 3.2 og "tilt" vandring på giroverføring er like på min og getrag sin kasse. fjærer og fint i senter om man har spak til høyre eller venstre, MEN revers går ikke i de heletatt. Har lest litt ang shift pins og problemer, har ikke hatt ut kasse enda men har en teori om at pin på revers kan være defekt eller låst på ett vis? Får ikke fjæra noe i retning revers, er kun den lille tilten fra senter til 1-2 gir.
  7. Har vært slik siden jeg monterte ja. Har hjemmelaget shortshift, kommer ikke i konflikt med mellomaksel eller noe i rundt. Har ingen problemer med å legge i de girene som jeg finner, men er liksom bare de to ATF Dexron 3 fra Agrol Lubricants - ATF er vell ATF meg bekjent? Kan vell ikke skyldes overføringa mellom spake og kasse? Ikke noe som tar i og låser mekanisk eller noe, finner bare ikke gira...
  8. Hei. Har en ZF m3 e36 girkasse montert på S54 motor med custom spakstell. Problemet er at jeg kun får girt det jeg oppfatter som 1 - fri - 2 og får ikke lagt inn fler gir uansett.. Noen som har vært borti lignende på 328/M3 girkasse? Har tenkt å koble av overføring og fysisk flytte skiftegafflene selv, men står ikke i garasjen enda så tenke å høre om noen her har tips Helt ny ATF olje på girkassen, usikker på kmstand men ingen ulyder og de girene jeg får lagt i har ikke noen motstand ved girskift..
  9. opp
  10. Ingen som vet av en?
  11. Har du motoren enda?
  12. Hei. Ønsker å kjøpe en s54 motor til mitt prosjekt, helst komplett med ledningsnett og slikt. Hadde også vært greit med girkasse og mellomaksel. Rop ut om dere har eller vet om motor til salgs
×
×
  • Opprett ny...