Hei
 
	Jeg kjøpte enda en BMW her om dagen, 118d 2007 E87. Billig kjøp fordi diffen er gåen - noen som vet om folk som overhaler?
 
	Det største hodebryet er trykket i fuel rail som er for høyt. Dette fører til at motorlampen lyser etter å ha gitt på litt. Tidligere eier har informert om;
 
	- Injectorer er byttet til større.
 
	- Usikker på om den er trimmet/tunet/chippet
 
	- Når motorlampen lyser, fungerer alt som det skal - ifølge enda tidligere eier. 
 
	 
 
	Når jeg sjekker med ISTA, ser jeg at trykket er for høyt(inntil + 300 bar) fram til motorlampen lyser. Da er trykket innenfor (+-10 bar). ISTA viser ønsket og faktisk trykk.
 
	Er jo ikke kjekt å kjøre rundt med motorlampe, men ettersom ISTA viser ok trykk, ser det ut som tidligere eier har rett. Eller viser ISTA feil trykk med motorlampen på?
 
	Hvordan/hvilket program sjekker jeg om dysene er kodet? Kan det være trykksensor/regulator som er defekt?
 
	 
 
	Noen som har gode råd?