Gå til innhold

jis3003

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

jis3003's Achievements

  1. Ja kodet inn nytt batteri med Carly for bmw pro.
  2. Takk, har kjøpt nye kabler til begge sider, og bytter alle når jeg først er i gang. Det var bare et litt komisk sammentreff at denne feilen kom frem i dagen akkurat dagen etter batteribyttet.
  3. Ok, da begynner det å gå opp et lys for meg. Har et skiltlys som ikke virker, forsøkte bytte pære uten at det hjalp. Da er det vel brudd på kabelen i baklukehengselen. Batteriet ble byttet fordi bilen er 9 år gammel med original batteri, og jeg har opplevd seig start ved flere anledninger, og konkludert med at det mest sannsynlig er batteriet som drar på åra. Høres dette ut som et rimelig resonnement? Vel, takk for info, nå ble plutselig to + to = fire igjen. Har allerede kjøpt reparasjonskabler til bakluka, så det blir vel mitt neste prosjekt tenker jeg.
  4. Hei, I går byttet jeg batteri i min -08 525d xd. Det sto i et 90ah original AGM batteri. Jeg byttet til et 95ah Biltema AGM, og kodet inn 90ah AGM med Carly pro. Deretter gikk jeg inn via Carly og slettet alle følgefeilene som oppsto ved batteribyttet. I dag ved første oppstart fikk jeg "Battery high rate of discharge". Feilen kommer ikke opp ved start etter at motoren har varmet opp. Hva har jeg gjort feil, og hva kan jeg gjøre for å rette det opp?
  5. Hei, Har et høyre skiltlys på min 2008 E61 525XD som tidvis har gitt varsel siste måned. Tenkte det måtte være pæra, men har idag forsøkt å bytte pære uten at det hjalp. Sjekka pæreholderen og pluggen som går inn på pæreholderen, og der er det ikke strøm. Noen som har vært borti dette før, og har tips å komme med? Som sagt har varselet dukket opp i dashbordet med jevne mellomrom siste måned, og siste uke har varselet vært der konstant. Har lest litt om muligheter for brudd i kabler ved hengsel i toppen av bakluke. Kan det være et sted å starte?
×
×
  • Opprett ny...