Har ingen tråd eller insta, sos media er ikke min sterke side.
Sideskjørtene er akkurat de samme jeg nå vurderer fra ebay.
Kjøpte splitter og diffusor fra RW carbon i California, beit på alt selvskrytet om kvalitetskontroll og høy kvalitet på nettsidene deres. Det viste seg å ikke stemme helt, splitter passet fint men diffusor ble det ganske så mye jobb med å tilpasse, endte opp med å kutte den i 3, tilpasse og sette den sammen igjen. RW carbon stilte seg uforstående til at den ikke passet på tross av bildene jeg sendte hvor det var avvik på flere cm. Skuffende, kunne like gjerne kjøpt fra Kina.
Måtte kopiere ditt kjøp av ferdig lakkerte reflex erstattere til bakfanger kommer i posten i dag !
Misunner deg exsosen, jeg har en litt mer kvasi løsning med fjern kontrollert ferrita spjeld på rørene omtrent der du kappet ditt bak, samt at jeg har en CG styrt m/fjernkontroll på spjeldet i potten som står til standard åpen.
Legge ved noen bilder fra telefonen.
Slik mente RW carbon det skulle se ut
For å i det hele tatt få den inn i sporet var jeg nødt for å kappe 5mm og tilnærme den originale.
Og når den endelig passet i sporet på toppen var det ellers bare et par cm feil her og der !Litt ute av kurs her også
Bare å kappe av å få satt sammen igjen på rett plass.
Ble bra til slutt, diffusor er veldig støvete på bildet
Fjern kontrollerte spjeld før lyddemper, kan reguleres trinnløst for å få akkurat nok lyd
Lurer ellers på om ESS tuning sin Stage 1 E flash er noe man burde koste på seg, standard M3 får ca 50 gamp, men bil med Comp P får jo bare ca 30HK mer og høyere moment, akkurat nå om dagen føles det tullete men jeg vet at når man kommer på bane med temperatur så blir det aldri nok krefter, hva tenker du om omprogrammering av ECU Frode ?