Ville i utgangspunktet gjøre det samme, men selger forsikret meg om at "staggered" oppsett ville være mye kulere, og jeg beit på Spurte om jeg kunne sende tilbake bakfelga og bytte mot 20x9 men fikk som svar at de ikke har bytterett sånn helt uten videre, så vet ikke om jeg når gjennom der...
blir et avvik på rullediameteren på 0,07%. Det er vel innafor for xDriven, right? Hva om jeg evt har lyst til å strekke dekka litt? Er det noe jeg burde droppe?
Hei.
Vet det er mye diskusjon om f30 burde kjøres med 18" 19" og 20" felger. Jeg er nå litt gærn av meg selv og klinka til med 20x9 et35 og 20x10 et40. Selgeren forsikret meg om at det var det beste oppsettet til min bil, så får se om det stemmer til sommeren. Hvilke dekk mener dere jeg burde gå for? Litt info om min f30 er at det er en 320Xd 2015. takk for svar på forhånd.
Skal jeg være helt ærlig så vil jeg ikke si at jeg merker så stor forskjell mellom comfort og sport modusene. Så om man merker litt større forskjell med senkefjærer ser jeg bare på som positivt og har eid en senka bil før så vet til en vis grad hvordan å kjøre også litt subbing har jeg egentlig regnet med
http://laaav.no/understell/senkesett/senkefjaerer/bmw/3-serie-f30-31-80/eibach-pro-kit-30mm
http://laaav.no/understell/senkesett/senkefjaerer/bmw/3-serie-f30-31-80/hr-senkefjaerer-30mm
Det er disse to jeg har sett på hittil
Blir egentlig litt spennende å se til våren. Har nettopp fått de nye sommerfelga mine i posten. 20" Ferrada FR4 matte bronze. Dimensjonen er 20x9 et35 og 20x10 et33. Får se om jeg egentlig har plass til å senke i det hele tatt Noen som har noe erfaring med 20" på F30?
Er EDC det samme som adaptivt understell? Jeg har jo Msport på min og tenkte egt. derfor å bare senke med fjærer, for å kunne beholde adaptivt understell.
hei.
Har en f30 320 D 15modell som jeg vurderer å senke med rundt 30mm. Vurderer å bare senke med fjærer da jeg ikke har lyst til å legge den helt ned samt at prisen er bedre kontra coilovers og ikke minst luftsenk Noen som har erfaringer med H&R og Eibach? ser at eibach er en del billigere hvertfall, men blir kvaliteten deretter og?
En jeg jobber med har både sveiseapparat og han sier selv at han behersker det også tenkte eventuelt å kappe av eksosen før lyddemperen og få sveiset på noe fester slik at jeg kan kjøre med "straight pipe" til vanlig, men også kunne sette på oridinalt med lyddemper når den skal på eu-kontroll og lignende (Y)