Så nå har eg bestemt meg. Eg skal kjøpe ein 316i 1.8 til å ha som leketøy, ein drit bil eg kjem til å gi faen i om eg karver han totalt liksom. Så eg skal sveise diffen, installere hydraulisk brekk og så tenkte eg å prøve å installere ein heime mekka turbo kitt, tenker å ta ein heilt tilfeldig turbo fra eit kjøretøy på skrapen og så er eg ganske ok på metallarbeid så skal klare å fikse alt Anna eksos og innsug uten problem.
Men så kjem det eine problemet som plager meg. Folk på nett snakker om compression ratio som må endres får at motoren ikkje skal gå i lufta når du skrur opp trykket. Dette har eg ingen aning om kordan du fikser så lurte på om noen her hadde peiling, han eine på nett sa han hadde fiksa den til å bli 8.5 til 1 om det er nokke som gir mening 😂, sku sefølgelig spørt han om eg kunne men han har ikkje vert aktiv på 5 år så tviler eg får svar....
Einaste eg såg han skreiv som eg tenkte kunne ha effekt på komprisjonen var det at han hadde lagdt dobbel toppdekselpakning, men om detta er får styrke eller om det faktisk hever toppdekselet slik at du får lavare komprisjonen har eg ingen aning om
Nokken som kan hjelpe?
(btw til alle som kjem til å sei å bare kjøp ein 325 330 elns så seier eg bare nei, detta er for morro skyld, ikkje får å kjøpe den beste motoren som gir mest effekt, bilen eg tenker å kjøpe koster 9k liksom og er pga den er så billig eg har bestemt meg får å prøve detta)