Gå til innhold

kimandrebjo

Medlem
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om kimandrebjo

  • Bursdag 11/10/1999

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Nausdal
  • Kjøretøy
    Bmw e91 318d 2008 mod

Nylige profilbesøk

232 profilvisninger

kimandrebjo's Achievements

  1. Ja sikker på at eg ikkje har den, dei på bmw var inne og sjekka dellista til bilen og den skulle ikkje vere der. Og bmw feilsøke dei og, fant bare samme koden og så sa dei at dei sku snakke med ein bmw tekniker. Meir har eg ikkje hørt beklageligvis.
  2. Trenger hjelp! Eier en bmw e91 318d 2008 modell. Ein dag så fekk eg plutselig motor kode. Da stoppet eg bilen sjekket visuelt om det var nokke som var gale, og startet opp igjenn bilen. Kjørte så rolig til eit verksted og lot dei sjekke ka koden sa. Den sa 434e DDE: Cooling-Air-Flap System, Acctivation og denne lot seg ikkje slette. Bilen går fint an å kjøre med men går i nødmodus og får opp igjen motorlampa dersom eg drar på over 3k omdreininger. Noe som e veldig irriterende. Et raskt Google søk og eg fant at det skal vere nokken flaps som opner og lukker seg alt etter som den trenger kjøling eller ikkje, men det som er greia e at det ikkje er på bilen eller har nokken gang vert på bilen. Bmw her i Førde kunne ikkje hjelpe meg og sku høre med ein tekniker men fekk aldri høre nokke meir. Dersom nokken har peiling ver så snil og hjelp meg.
  3. Før nokken spør nei målet er ikkje å ødelegge den men målet e å lage ein morsom billig leikebil som dersom nokke sku gå gale så kan eg bare hive den på skrotten uten at det skal bety nokke for meg. Har ein e91 eg e alt får glad i til å tørre nokke så lite som å spinne på snøen 😅
  4. Med å karve så meiner eg at eg ikkje bryr meg om den blir ødelgdt, dersom eg gjør detta så blir det ein leikebil
  5. Ka du meina med motorstyring?
  6. Ingen som kan hjelpe meg? 😢
  7. Så nå har eg bestemt meg. Eg skal kjøpe ein 316i 1.8 til å ha som leketøy, ein drit bil eg kjem til å gi faen i om eg karver han totalt liksom. Så eg skal sveise diffen, installere hydraulisk brekk og så tenkte eg å prøve å installere ein heime mekka turbo kitt, tenker å ta ein heilt tilfeldig turbo fra eit kjøretøy på skrapen og så er eg ganske ok på metallarbeid så skal klare å fikse alt Anna eksos og innsug uten problem. Men så kjem det eine problemet som plager meg. Folk på nett snakker om compression ratio som må endres får at motoren ikkje skal gå i lufta når du skrur opp trykket. Dette har eg ingen aning om kordan du fikser så lurte på om noen her hadde peiling, han eine på nett sa han hadde fiksa den til å bli 8.5 til 1 om det er nokke som gir mening 😂, sku sefølgelig spørt han om eg kunne men han har ikkje vert aktiv på 5 år så tviler eg får svar.... Einaste eg såg han skreiv som eg tenkte kunne ha effekt på komprisjonen var det at han hadde lagdt dobbel toppdekselpakning, men om detta er får styrke eller om det faktisk hever toppdekselet slik at du får lavare komprisjonen har eg ingen aning om Nokken som kan hjelpe? (btw til alle som kjem til å sei å bare kjøp ein 325 330 elns så seier eg bare nei, detta er for morro skyld, ikkje får å kjøpe den beste motoren som gir mest effekt, bilen eg tenker å kjøpe koster 9k liksom og er pga den er så billig eg har bestemt meg får å prøve detta)
×
×
  • Opprett ny...