karlerikj77

Members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

About karlerikj77

  • Rank
    Visekorporal

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da jeg fikk igjen felgene mine etter lakkering ser jeg at alle muttere i felgens ytterkant, type pynteskruer eller nagler mangler. Rotet vekk så må ha 35 nye. Brukte eller nye spiller ingen rolle!
  2. Takk for svar! Fått bekreftet at automatkassa ikke påvirkes av hendelsene som har inntruffet! Fått byttet alle slanger i systemet og sjekket nivå på både kjølevæske og olje. Ikke noe rant inn i bilen men kom fra sprukket slange i motorrommet og alt rant ut under bilen. Ingen forandring på oljen heller og heller ikke eksoslukt i eksp tanken. Det som er utforidrngen etter rep av dette er at motoren ikke oppnår normaltemp men går kun opp til kvart (45grader) Lurer på om det kan være pga luft i systemet, eller om det kan være termostaten? Er kanskje greit å få kjørt diagnose på bilen..
  3. Jeg ble utsatt for havari av hovedpumpa på min BMW E39 525DAT 2001 mod for 3 mnd siden. Etter en omfattende kostbar affære ved å sette den inn på verksted for rep opplever jeg nå at kjølevæsken forsvant siden det kun kom kald luft på maks varme. Automatgirkassa ble flushet for ett år siden, har hatt en flott glidende overgang v girskifte frem til nå nylig i forkant av at alle slange skjøtene på hele kjølesystemet sprakk opp og det så nesten ut som at slangeklemmene var smeltet inn i slangene. Mitt spørsmål oppe i alt dette er : Henger noe av dette sammen slik at det kan gå utover girkassa? Burde den flushes igjen etter slike hendelser så tett på hverandre?