Gå til innhold

Langrydningen

Medlem
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjøretøy
    2005 E87/116i N45B16A

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Langrydningen's Achievements

  1. Takk skal du ha jeg prøver.
  2. Hei er det en eller to pærer pr side? Har funnet pærer hos Gs-bildeler men det er over 900 kroner for to, hvet du om andre som har dem?
  3. Hei Engleøynene på min 1-serie er orange. Dette er ikke populært hos herr eu-kontrollør. Hadde håpet å programmere de om med BIMMERCODE det gikk ikke. Er det mye jobb å bytte disse, må lykta demonteres? Tar gjerne imot tips?
  4. Hei noen som kan fortelle meg hvor veivhusventilasjonen sitter på en N45b16A, E87, 116i? Et bilde eller deletegning ville være fint.
  5. Når bilen har stått noen timer er det slakk i kjedet. Når jeg starter opp forsvinner raslelyden iløpet av noen sekunder. Når jeg da stopper bilen, er kjedet stramt. For meg virker det som om oljetrykket forsvinner i kjedestrammeren?
  6. Kjøpte du original strammer fra BMW eller fant du en annen produsent?
  7. Hei regner nesten med at jeg starter et nytt emne på et gammelt tema, men har ikke funnet svar på det jeg lurer på. Jeg er fersk eier av en 2005 116i med N45B16A motor, og vet disse har hatt utfordringer med registeret. Min motor gir fra seg en klar raslelyd ved kaldstart, lyden varer et par, tre sekunder og så blir den borte. Har det noen hensikt å forsøke å bytte kjedestrammeren først, eller kan jeg like godt bestille full pakke med kjede og føringsskinner med en gang? Ser det er mange leverandører på disse delene. Må jeg regne med at kvalitet følger pris? Kom gjerne med anbefalinger på motorolje også. På forhånd takk for alle innspill.
×
×
  • Opprett ny...