Gå til innhold

Ellenaas

Medlem
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Ellenaas's Achievements

  1. Lik dimensjon ja. Lite slitasje på de. Nei har ikke merket noe til nugging..
  2. Hei! Har en bmw f11 525dat xdrive automat som oppfører seg rart under kjøring noen ganger. Igår var jeg på langkjøring på ca 800km+-, og opplevde det flere ganger under turen. Under kjøring kjennes det plutselig ut som om bilen "bremser" eller holder igjen, i ca 1-2sek før den ruller som normalt. Når dette skjer er det ingen forandring på turtall, så det er ikke at den girer. Er det noen som har opplevd dette, som vet hva som forårsaker det? Bilen har rullet 240xxxkm.
  3. Til den som måtte lure: nå er det ca en måned siden lysene slutta å funke. På mandag begynte alle lysene og funke igjen😂😂 Har vært minusgrader + har lagt i ny silicapose og latt den luka bakom lykta vært åpen til tider= nesten ingen kondens igjen å alt funker som det skal🤣 Men det må nok byttes etterhvert uansett, om en skal få vasket bil uten å få feil vertfall🙃
  4. Men uansett til begge to: Takk for tips og råd! Ser ut til at det løser seg med en noe mer handy onkel enn meg selv 😂
  5. Trengte heller ikke å løsne fanger på e6x. Derfor jeg ble så satt ut også av f1x hvor mye mere knot det var her i forhold‍😅
  6. Har heldigvis en onkel som har jobbet som bilmekaniker og kjørt bmw hele sitt liv som tok på seg å bytte lykteglass. Han hadde gjort det på sin egen, så da tror jeg jeg glemmer å finne på å prøve selv😂 Kan se og lære, for det kommer sikkert til og skje på høyre side også engang vil jeg tro Åja! Jeg klarte å få ut på e6x lykta uten å ta av fangeren🙈
  7. Huff🙈 Vet du om sider som selger lykteglass til overkommelige priser? Ene skruen av de 3 i hjulbuen har nok blitt skrudd voldsomt på før, hadde ikke noen kanter igjen på hodet og var helt rund, så fikk ikke tak i den til å skru rundt på noen vis. Vurderte å bare røske hele dritten ut, får den sikkert ut med hjelp av noe annet men ble drittlei🙈😂 Fulgte en instruks fra et annet forum, at en løsner skruer og klips overside av lykt, deretter de 3 i ytterkant i hjulbue, også skal det være en til lenger fremme inni der? Har hatt ut lykt på en e61, men det var betydelig lettere😅
  8. Hei! Har en BMW f11 2011 mod som jeg kjøpte nylig, starten av november. Mot slutten av november la jeg merke til at det noen ganger var kondens i lykta, men det forsvant ganske fort. Nå når det ble litt mildvær kjørte jeg bilen gjennom børsteløs vask hos Uno X. Kjører ut derfra å det ruller inn med feilkoder på lys. Nå er jeg bare en amatør ang å fikse ting selv på bilen, men jeg leser mye på Facebook å forum på nett for å bli klok. Har forstått det sånn at dette er et kjent problem på f1x. Uansett, jeg forsøkte først å ha bil i garasje med varmevifte som sto 1,5 unna i et par timer for å se om det hjalp. Det hjalp det, helt til bilen kom ut igjen. Jeg leste også at å legge silica bak i lykta kunne hjelpe, så Igår forsøkte jeg meg på å få åpnet lykta, og jøss, der lå det en silicapose fra før av🙃 Tenkte å kjøpe nye som har mer innhold, men er usikker på om det vil gjøre susen. Det har blitt så mye kondens at det er dråper på lykta. Er det noen bilkyndige som vet at dette ikke holder? Hva gjør jeg for å få bort feilkoder å få lysene istand? Har også lest flere steder at modul må byttes, forsøkte å få ut lykta Igår men tror jeg må spørre om hjelp til det🙈 Legger ved bilde av lykta og feilkoder
×
×
  • Opprett ny...