Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kjempe grønt lys på Bernt.. Kjøpte bremseskiver og klosser av han.

Han var tillogmed så snill at han kjørte fra Mandal til Kr.sand for å levere dem til Bavaria for med, slik at en tidligere kollega av meg kunne hente dem der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .. Har handlet med mange her inne.. PATTE har nå betalt for seg :) OLE_M7 Skylder fortsatt 1250,- BMWE36LUND skylder fortsatt 500,- Fin handel er gjort med HYLLE... Kjøpte 1502 cab av han , overførte pengene og han ordnet leveringen med Autolink for meg :D 635csi Betalte på forskudd og fikk levert varene som avtalt men den ene lampa var ikke bra så han fikk igjen 500,-Så da var det problemet ut av verden. Fisher var å handlet servo og intr og betalte før avtalt tid... Sikkert mange jeg har glemt men de fleste gjør opp for seg her eller da vi leverer.. Mvh Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel på tide at jeg forteller litt her også nå, etter en god del handler :-)

Husker nok ikke alle jeg har handlet med nå i farta dessverre. (Men send meg gjerne pm eller noe, så skal jeg legge det ut :-))

Positive handler:

  • Azeton
    wagon
    m3
    gnmfr
    juniormathisen
    Bimmerlars
    BMW-Marianne
    m3yngve
    bJQRN
    axor
    Ingebrigtsen
    Kobar
    Bimmerfører
    Kosaisan

Har handler med mange flere, men husker ikke alle navnene her nå... :-)

Negative handler:

  • Burnoutc, skylder 500 + 125 i frakt for bensinpumpe.
    the stig, skylder 224,- i porto for en del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke handle (kjøp el selg) til fuli89 her inne. Han er det mest useriøse jeg har sett her inne. Han ville handle av meg, vi ble enige om pris (en god del under oppgitt pris) Etter og ha snakket med han på telefonen ble vi enige om at han skulle komme dagen etter.Og vi hadde en handel. Dette fordi jeg må fjerne litt utsyr og rydde litt før han henter denne. Etter jeg hadde påbegynt arbeide sendte han en mld som sa : jeg står over kjøpet. For så og skru av telefonen. Sånt er jævlig irriterende, siden vi hadde en muntlig avtale og jeg hadde begynt og jobbe med denne. (sender regning til deg sondre for jobben jeg rakk gjøre. da jeg har adressa di). SÅ sier til alle her inne: Hold dere unna denne figuren. Kaller seg fuli89 og heter sondre. Han averterer etter en 325i e30 cab, og er IKKE seriøs what so ever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært inne på forumet her en stund nå. vært en god del kjøp å salg uten noen form for komplikasjoner fra noen :) til her om dagen. har hatt en annonse ute på "biler selges" ett "m3" prosjekt jeg skulle selge (som nå er solgt)

fikk mange henvendelser og stor interesse for bilen. mange pratmakere uten penger osv. greit nok med de.

så kommer Hoffern1973 som flere ganger uttalte seg i salgsannonsen min å sa han kunne hente bilen for 12 000,- samme dag osv osv.. Blablabla..

gjorde en avtale med han tirsdag og han skulle komme da førstkommende torsdag kl 15.30 ca.. det var 16juni vi avtalte å ennå ikke hørt noe fra han. han garanterte at han sku komme å hente den, så jeg sa til mange som ringte/sendte pm at bilen var solgt (dum som jeg var)

ennå ikke hørt noe fra han pr dags dato 26.06. at ikke folk kan si ifra hvis de ikke kommer eller vil ha bilen?? vil påstå at det er en svært så USERIØS handling.. vil ikke anbefale han her.. ventet såpass lenge med å slenge ut noe her, i håp om at han var voksen nok til å si ifra. men nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært inne på forumet her en stund nå. vært en god del kjøp å salg uten noen form for komplikasjoner fra noen :) til her om dagen. har hatt en annonse ute på "biler selges" ett "m3" prosjekt jeg skulle selge (som nå er solgt)

fikk mange henvendelser og stor interesse for bilen. mange pratmakere uten penger osv. greit nok med de.

så kommer Hoffern1973 som flere ganger uttalte seg i salgsannonsen min å sa han kunne hente bilen for 12 000,- samme dag osv osv.. Blablabla..

gjorde en avtale med han tirsdag og han skulle komme da førstkommende torsdag kl 15.30 ca.. det var 16juni vi avtalte å ennå ikke hørt noe fra han. han garanterte at han sku komme å hente den, så jeg sa til mange som ringte/sendte pm at bilen var solgt (dum som jeg var)

ennå ikke hørt noe fra han pr dags dato 26.06. at ikke folk kan si ifra hvis de ikke kommer eller vil ha bilen?? vil påstå at det er en svært så USERIØS handling.. vil ikke anbefale han her.. ventet såpass lenge med å slenge ut noe her, i håp om at han var voksen nok til å si ifra. men nei..

Er dessverre endel sånne useriøse drittunger som jeg kaller det her inne. Og de ødelegger for oss andre som er seriøse. Har du noen form for sms eller skriftelig at dere hadde en avtale på dette? Hvis så er det bare og kreve penger av han. Avtalen er bindende............. Og gi han en jævla m3 modellbil, for det står sikkert ikke noe om det i avtalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært inne på forumet her en stund nå. vært en god del kjøp å salg uten noen form for komplikasjoner fra noen :) til her om dagen. har hatt en annonse ute på "biler selges" ett "m3" prosjekt jeg skulle selge (som nå er solgt)

fikk mange henvendelser og stor interesse for bilen. mange pratmakere uten penger osv. greit nok med de.

så kommer Hoffern1973 som flere ganger uttalte seg i salgsannonsen min å sa han kunne hente bilen for 12 000,- samme dag osv osv.. Blablabla..

gjorde en avtale med han tirsdag og han skulle komme da førstkommende torsdag kl 15.30 ca.. det var 16juni vi avtalte å ennå ikke hørt noe fra han. han garanterte at han sku komme å hente den, så jeg sa til mange som ringte/sendte pm at bilen var solgt (dum som jeg var)

ennå ikke hørt noe fra han pr dags dato 26.06. at ikke folk kan si ifra hvis de ikke kommer eller vil ha bilen?? vil påstå at det er en svært så USERIØS handling.. vil ikke anbefale han her.. ventet såpass lenge med å slenge ut noe her, i håp om at han var voksen nok til å si ifra. men nei..

Er dessverre endel sånne useriøse drittunger som jeg kaller det her inne. Og de ødelegger for oss andre som er seriøse. Har du noen form for sms eller skriftelig at dere hadde en avtale på dette? Hvis så er det bare og kreve penger av han. Avtalen er bindende............. Og gi han en jævla m3 modellbil, for det står sikkert ikke noe om det i avtalen :)

jeg har en skriftlig avtale ja. i form av 5pm'er som ligger i "lagrede meldinger" bilen er nå solgt den da (til en annen) men anyways jævlig unødvendig. en avtale er en avtale. men men :roll: noen er mindre seriøse enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...