Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort veldig mange handler her på bimmers, både kjøpt og solgt.

Eneste negative opplevelsen jeg har hatt var med brukeren the stig, som ikke hentet ut en pakke jeg sendte, så jeg måtte betale dobbelt opp med porto. I ettertid fikk jeg ikke svar på PM da jeg prøvde å kontakte han.

Ellers har jeg bare hatt positive erfaringer, husker desverre ikke alle, men her er en del av de:

Kimmit sport

crillem3

tmp

Tingen_

325ixturbo

garrasjen

hesleskaug

Ole@Automote

Lex-Talionis

nitrotox

mr-x

morty999

_anders

kikka

linren

Morten.

Kristov

Arild G.

bjørnm3

Rayman

Cola

Azeton

ALPINA-B6 3.5

bmwvel

Andii2k7

Pål

opium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare positivt å si om "LaMek" her inne. :D

Avtalte å kjøpe forstilling av han via salgstråd.

Forhåndsbetalte pga. at han hadde mange innlegg, litt tid tok det før delene kom pga usikkerhet rundt sjåførene som skulle kjøre delene, men det skulle bare mangle da jeg fikk gratis frakt (en europalle med forstilling).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke send noe i oppkrav til børge her inne!

jeg sendte en pakke som oppkrav som avtalt men nu er pakken på tur tilbake siden den ikke ble hentet hos posten :x flere hundre kr rett i dass!

topp=) trenge ikke ver redd for at æ ikke hente det..=) e det slitt foresten? håpe du skjønne situasjonen... ikke meininga å ver vanskeli...

dette sa han da jeg sa at jeg helst ville ha forhåndsbetaling,men dom som jeg var stolte jeg på han.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle selge et spill til korny og han skulle sette over penger "med en gang". Men et par dager etter når det ikke var kommet noe, skjønte jeg jo at han hadde ombestemt seg, men giddet ikke å gi beskjed om det :roll: Bare snakk om småpenger, men det er mangelen på respekt jeg ikke liker. Håper for hans del det ikke gjenspeiler seg i mer alvorlige aspekter i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...