Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Er så dritt lei av folk her inne nå om dagen. :evil::evil:

Trodde ikke så mange som virker dønn seriøse her inne, kunne synke så dypt.

En guttunge masa seg til at jeg stressa rundt, så jeg fikk skrudde ut en motor, når jeg egentlig ikke hadde tid.

Så prøvde han seg til å hente motor å gir, og mente vi bare kunne skrive en kontrakt. Da sa jeg kom i morgen når du har vært i banken. Dagen etter ringte jeg han, da hadde hen seff ikke penger.

Så tar en av de som jeg trodde var meget seriøse kontakt og ønsker å kjøpe noe som ikke var til salgs. Vi ble inge om pris, gubben kom å henta og skulle betale senere. Men nei da, da skulle han ikke ha det mere, eller betale mye mindere en det han selv hadde bydd og blitt enig om.

Sendte i går en PM på en bil, der fyren også virker meget seriøs her inne. Jeg spurte hva jeg fikk bilen for uten felger.

Han ringte meg og var kjempe hyggelig i formiddag, han sa selv prisen og vi snakka litt om hvor vi ev kunne møtes.

Jeg måtte tenke litt på det sa jeg.

Når jeg nå tar kontakt har prisen godt opp til 10-25 mere. :applause:

Her er det fyrer som blir enige med priser, ikke jeg som pruter og kommer med skam bud osv.

Er så dritt lei sånn oppførsel at jeg blir snart volds mann. Makan til frekke dritt sekker som fins her inne skal man lete lenge etter.

SKJERP DERE ALLE SOM DRIVER USERIØST. Jævla barne rumper osv. [-X[-X

(de som føler seg uthengt, drit i å kom med unnskyldinger/ en annen verson)

Til dere få seriøse ha en fabalaktig god påske :mrgreen:

Mvh Yngve Lindgren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robbi3,

Jeg solgte et interiør til e46 coupe til Robbi3 sist fredag, han kom hjem til meg å hentet sakene, gikk inn på pc'n min og "overførte" pengene på kontoen min, like etterpå han dro fra meg har han avbrutt transaksjonen, stukket av med interiøret og etterlatt meg i stikken uten penger eller interiør. Jeg har prøvd å ringe han x antal ganger, sendt sms og pm her på forumet, han velger å ikke svare. jeg har valgt å gå til politiet med dette, og han er anmeldt for bedrageri.

pass opp for at ikke dette skjer dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan på ingen måte anbefale Re4lP0wer.. hadde en handel med å bytte en vinge mot en front, og lovet på tro og ære å ikke svindle meg, så jeg sendte vingen først, så skulle han sende fronten med en gang etterpå. vel det er over 2mnd siden vingen ble hentet på postkontoret og ingen front er kommet til meg. har sendt unnskyldninger i begynnelsen, men nå leser han pm`ne og svarer ikke, å det navnet jeg sendte vingen til søkte jeg opp på gule sider og fant et tlf nr, som ingen svarer på. (ringte med 3 forskjellige tlf, minst 20 tapte anrop) nå begynner jeg å bli jævli lei, har selfølgelig alle mld som ble sendt imellom oss, så blir et besøk hos politiet med en anmeldese for bedrageri. men vis noen kjenner denne personen som kaller seg Re4lP0wer og har et tlf nr eller noe så ta kontakt med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kun en mellommann for en som ikke hadde bruker her inne enda. En som jeg jobbet på verksted med. Men der jobber jeg ikke lengre! Vet dette ikke er en unnskylding for noe. Har ringt han som har fangeren og skulle ha vinga, Ofte. Og han sier han skal sende den, men dette har da ikke skjedd. Men jeg skal mest sannsynlig til verkstedet (Som er et par timer unna:/) til uka. Og da skal jeg ta den med hjem og sende den så fort som mulig. Og skal sende deg sporingsnr med en gang.

Så hvis det er noe "smådeler" eller noe du kunne trenge til e28 som vi har inne. Så må du si ifra, så ser jeg ikke problemet i at du kan få det som et lite "plaster på såret"

Mvh en veldig beklagende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale Oddey.

Kjøpte en radiator for 1100,- kroner av han. Ble garantert at denne ikke lakk, men den rant som ei sil da jeg kom hjem etter en kjøretur på 1.5 time hver vei. Ringte Oddey og han beklaget dette. Han overførte pengene tilbake via nettbank uten å nøle! Det syns jeg var veldig seriøst av deg. Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...