Chrissstian Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Kjøpte hattehylle av conan, trygg selger og er meget fornøyd! Thumbs-up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Hatt en handel med Kristov og det ser ut som det gikk smertefritt det, altså pakken er kommet for lengst men jeg har ikke hatt tid til å hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Anbefaler Monica 325i rask levering og alt i orden. takk for sideskjørtene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 hihi...sideSKJØRT fra en jente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 haha wicky, hva blir det neste? Att det kommer en tråd på teknisk ang skjørtebank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 hahahahahahaahah skjørtebank ja....skal informere damen om det ikveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Kjøpte hattehylle av conan, trygg selger og er meget fornøyd! Thumbs-up! Og denne karen er det ingen problemer og gjøre handel med, grønt lys herfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Kan anbefale ///ben. Han forhåndsbetalte og jeg sendte varen, akkurat slik som det skal være Kan også anbefale ///ben Takk for det! Vil anbefale dere også, knirkefri og kjapp handel. Grønt lys fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kan anbefale ///NJD God kommunikasjon og seriøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kan anbefale j_b,solgte han 4 dekk,og handelen gikk som avtalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 kjøpte 4 dekk av Jås! seriøst selger, rask sending var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Bmw_325i_ sitter jeg igjen med kun positive erfaringer fra. VELDIG rask og smertefri handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Kjøpte ny vanpumpe av 635csi,fikk sporings nummer å var null problem.Overførte penger å fikk det i posten rett etterpå. Takker for kjapp handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Kan også da anbefale babjorn. Pluss i margen for delaktighet i korrekt og rask handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frengen Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 bestilt luftfilterboks av Mpowerman for snart 3 uker siden. boksen skulle sendes snarest mulig..syns han burde gitt en forvarsel om han visste han ikke orket å sende den snarest..venter fremdeles spendt...før øyeblikket en minus fra meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå