Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare kunne legge ut HenrikE30+ her selv om det er en stund siden jeg har handlet av han...

Utrolig trivelig kar som hadde det meste klar når jeg kom og henta, pluss en trivelig prat på noen timer :P

Ikke noe og utsette på der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte bilstereo til anders87; Hyggelig kar og dealen kunne ikke gått smoothere. Han sa at ville ha varen og det mente han.

PolarBear ser jeg på som veldig useriøs. han skulle kjøpe noen dører og en fanger og noe småting av meg. og skulle hente de for en stund siden. han sendte meldig først og sa han kom da. jeg pakka sammen alle delene og gjorde alt klart. men han kom ikke. sende en meldig men fikk ikke svar. så sende jeg han en melding på bimmers. som jeg så han leste. men ikke svarte på:) er jo ikke sånn at jeg hadde blitt sur viss han ombestemte seg og ikke ville ha delene. men kunne jo bare sakt det:)

Solgte bilen min til PolarBear, gikk bra det. Ingen negativ opplevelse under prosessen. Kjipt at du har dårlig erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg melder STORT minus når det gjelder Bimmersmakkverk.

Det har nå gått 1 mnd, og ingenting skjedd. Varen har ikke engang blitt sendt, og pengene jeg førte over, har ikke heller blitt sendt tilbake, da jeg klart og tydelig har sendt flere meldinger om at han skal det nå. Ikke fått særlig med svar tilbake på meldinger heller.

Hold dere unna..

Guttungen blir anmeldt, og om ikke politiet gjør noe med det, får jeg og mine gjøre noe med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg melder STORT minus når det gjelder Bimmersmakkverk.

Det har nå gått 1 mnd, og ingenting skjedd. Varen har ikke engang blitt sendt, og pengene jeg førte over, har ikke heller blitt sendt tilbake, da jeg klart og tydelig har sendt flere meldinger om at han skal det nå. Ikke fått særlig med svar tilbake på meldinger heller.

Hold dere unna..

Guttungen blir anmeldt, og om ikke politiet gjør noe med det, får jeg og mine gjøre noe med det..

Skulle neste tro Bimmersmakkverk og svein ove er samme bruker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg melder STORT minus når det gjelder Bimmersmakkverk.

Det har nå gått 1 mnd, og ingenting skjedd. Varen har ikke engang blitt sendt, og pengene jeg førte over, har ikke heller blitt sendt tilbake, da jeg klart og tydelig har sendt flere meldinger om at han skal det nå. Ikke fått særlig med svar tilbake på meldinger heller.

Hold dere unna..

Guttungen blir anmeldt, og om ikke politiet gjør noe med det, får jeg og mine gjøre noe med det..

Skulle neste tro Bimmersmakkverk og svein ove er samme bruker??

Njoo, sant nok, siden begge er fra Fræna, og har E34 M5.

Men, etter et søk på tlf nr til Svein Ove, fikk jeg opp Svein Oddvar istedet. Og han bor på Farstad.

Jeg skal ikke si noe 100% her om hvem som er hvem her inne, jeg vet bare det kryr av kjeltringer.

Bimmersmakkverk hadde ikke samme nr som "Svein Ove" her inne hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...