Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

solgte en fanger til svart. kom og hentet null problem.

handlet en m5 lippe av Flandy, fikk den billig og greit og han leverte den! kanon fyr!

solgte et understell til Daniel325i hentet det og begge var fornøyd!

handlet litt med Tommy Turbo i det siste.. leverer altid varer som beskrevet og slår av en hyggelig prat

kan og anbefale Joher han har handlet mye deler av meg.. kjempe kar! har alti en bra bil prat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bli flinkere til dette selv..

Her er noen og alle possitive

bmw-m535

a_hansen

krissy

e30 m3 cab

endre88

prosjekt34

Trond e30 cab

fazerfreak

Heib

jorg1s1

bmw328ci

Fixfax

OLEZZ

tangus325

dude

Rollerboy

tom arne

JTS77

TSL

Simon S Arvesen

Torre

Stian_B

manta-a

muhle

tool-nes

E36M3

panasync

SweetBMW

Torre

330im

Negative [-X

Bimmersmakkverk

svein ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en smertefri handel med rasfare79.

Han sendte varen som avtalt. Siden jeg ikke så noe omtale her om han fra før valgte jeg å ta det i oppkrav, men virker ikke som om det er noe problem å forhåndsbetale han heller:) Meget hyggelig kar!

EDIT: Dårlig norsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ:

Jeg la inn annonse om at jeg ville kjøpe triggerhjul til s38b36.

Ole_m7 sendte pm om at han hadde, og vi avtalte pris, at jeg skulle betale frakt, og at jeg skulle overføre pengene når han hadde sendt delene. Etter flere purringer på om hvorvidt han skulle sende snart, med påfølgende unnskyldninger om at han hadde glemt det, vært på festival, sender i morgen osv, så har han nå sluttet å svare på sms. Ser jeg ikke er den første som har dette problemet med denne fyren. Glad jeg ikke forskuddsbetalte som jeg såg noen andre hadde gjort...

mvh

Joachim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max useriøs selger Tonye36-91 ..

Forhodsbetalte 650 kr den 04.06.2010 for ei lykt dette er ink frakt.Han forsikra meg om att eg skulle få sporings nr på pakken når den blei sendt !! DETTE HØRES JO BRA UT ???

Det går 14 dager og eg sender en pm og lurer på kor det blir av lykta mi , Da har posten tydelig vis rota vekk pakken og han skal ringe og snakke me dei ,

Sender pm nok en gang og seier att vist ikkj lykta dukker opp kan han overføre pengene mine igjen ,, Men da er det ingen svar og få . Klart det er nokke som ikkj stemmer når det ikkj er svar og få og pm blir lest !

Dette meiner eg er for dårlig ,, En kan jo sjå på datoen i dag og tenke seg litt om ??

Kosta meg 650 spenn men fikk vertfall hengt ut en useriøs selger :D

Jeg bestilte lykter av en på forumet SiohZ så hadde sendt lyktene å de skulle komme innen noen dager for lenge siden.men de sendes nå på mandag pga han har hvert mye bortreist flerne ganger og fått de i retur sier han.

Du har jo Pm av meg da Coilovers ble solgt og hentet ut nå dn25 skal du få kr dine. Dette ble vi enige om...

(Kosta meg 650 spenn men fikk vertfall hengt ut en useriøs selger )

Da overfører jeg ikke pengene til deg i å me at du har hengt meg ut som en useriøs selger som koster deg 650kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max useriøs selger Tonye36-91 ..

Forhodsbetalte 650 kr den 04.06.2010 for ei lykt dette er ink frakt.Han forsikra meg om att eg skulle få sporings nr på pakken når den blei sendt !! DETTE HØRES JO BRA UT ???

Det går 14 dager og eg sender en pm og lurer på kor det blir av lykta mi , Da har posten tydelig vis rota vekk pakken og han skal ringe og snakke me dei ,

Sender pm nok en gang og seier att vist ikkj lykta dukker opp kan han overføre pengene mine igjen ,, Men da er det ingen svar og få . Klart det er nokke som ikkj stemmer når det ikkj er svar og få og pm blir lest !

Dette meiner eg er for dårlig ,, En kan jo sjå på datoen i dag og tenke seg litt om ??

Kosta meg 650 spenn men fikk vertfall hengt ut en useriøs selger :D

Jeg bestilte lykter av en på forumet SiohZ så hadde sendt lyktene å de skulle komme innen noen dager for lenge siden.men de sendes nå på mandag pga han har hvert mye bortreist flerne ganger og fått de i retur sier han.

Du har jo Pm av meg da Coilovers ble solgt og hentet ut nå dn25 skal du få kr dine. Dette ble vi enige om...

(Kosta meg 650 spenn men fikk vertfall hengt ut en useriøs selger )

Da overfører jeg ikke pengene til deg i å me at du har hengt meg ut som en useriøs selger som koster deg 650kr

Hjelper deg ikke akkurat å bli ansett som en seriøs selger når du skriver slikt som det der da? Kan ikke nekte folk å få tilbake pengene sine når du selv kjøper deler og ikke får og selger videre ting du ikke har? Det å ikke gi folk tilbake penger for varer de ikke har fått er tyveri i mine øyne da, og sikkert i følge norsk lov og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max useriøs selger Tonye36-91 ..

Forhodsbetalte 650 kr den 04.06.2010 for ei lykt dette er ink frakt.Han forsikra meg om att eg skulle få sporings nr på pakken når den blei sendt !! DETTE HØRES JO BRA UT ???

Det går 14 dager og eg sender en pm og lurer på kor det blir av lykta mi , Da har posten tydelig vis rota vekk pakken og han skal ringe og snakke me dei ,

Sender pm nok en gang og seier att vist ikkj lykta dukker opp kan han overføre pengene mine igjen ,, Men da er det ingen svar og få . Klart det er nokke som ikkj stemmer når det ikkj er svar og få og pm blir lest !

Dette meiner eg er for dårlig ,, En kan jo sjå på datoen i dag og tenke seg litt om ??

Kosta meg 650 spenn men fikk vertfall hengt ut en useriøs selger :D

Jeg bestilte lykter av en på forumet SiohZ så hadde sendt lyktene å de skulle komme innen noen dager for lenge siden.men de sendes nå på mandag pga han har hvert mye bortreist flerne ganger og fått de i retur sier han.

Du har jo Pm av meg da Coilovers ble solgt og hentet ut nå dn25 skal du få kr dine. Dette ble vi enige om...

(Kosta meg 650 spenn men fikk vertfall hengt ut en useriøs selger )

Da overfører jeg ikke pengene til deg i å me at du har hengt meg ut som en useriøs selger som koster deg 650kr

Syns du skal gjøre opp og overføre 650 kr. tilbake, eller så er det fortsatt du som er kjeltringen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...