Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

E30Mtech2 her inne er virkelig å anbefale! Ønsket en motor til bilen min, og etter et kvarter tikket det inn en mld, Deretter fikk jeg svar på personlig melding etter ca 5 min hver gang selv etter en times opphold fra min side. Var ikke hjemme samme dag, men han forstod at jeg var i Motornød så tok faktisk på seg Ansvaret med å sende hjem en kamerat som kunne ta oss imot selv om han var 2 timer borte. Hadde Hele tiden kontakt med meg angående kjørerute ettersom det var mindre enkelt å finne frem.

Anbefales på det sterkeste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Useriøs selger: xxxredlinexxx

Skulle kjøpe motor av han, men var offshore så jeg ga han et depositum for og holde av motoren til jeg kom hjem.

Da han endelig tok telefonen (uke 49 2010) hadde selger kjørt istykker motoren i mellomtiden og jeg skulle få refundert depositumet.

Disse pengene (usle 1000kr i denne sammenheng spør du meg) sto ikke på konto før 26 januar 2011.

Dette var etter 3. purring, hvor han var like vanskelig og treffe på tlf hver gang.

Så ta mitt råd og STYR UNNA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AMT Racing kjøpte m3 3.2 forstilling av meg for sikkert 2 mnd siden, og dagen jeg skulle sende den, ba han meg legge ved mellomaksel også. Jeg pleier aldri sende noe uten oppkravsmulighet eller forskudd, men denne gangen gjorde jeg det siden betalingen for forstilling kom inn på forskudd, og allt virket ryddig. Det angrer jeg på nå.

Jeg skulle ha 5.000 for forstillingen, men han fikk den for 4.000, altså 1.000 i rabatt. Mellomaksel skulle jeg ha 1.500 for, men han spurte om å få denne for 1.200, som jeg godtok grunnet litt plassmangel der og da.

Altså, AMT Racing skulle betalt meg 5.200 for 3.2 forstilling og bakstilling (deler for 6.500), så har jeg ikke hørt et ord siden. Han sier han skal sjekke det, men skjer ikke en dritt. Purret 4 ganger nå sikkert, hvor jeg sa at jeg kom til å lage egen tråd om dette om ikke jeg fikk betalt. Syns ikke det er annet en rettferdig å betale for seg, og HVERTFALL når man får gode priser. Det er ikke snakk om mer enn 1.200 kr. Skjønner ikke at folk gidder å lure andre, og leve på deres bekostning for så lite..

STYR UNNA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...