Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

handlet en grill, baklyter, frontlykter og grøftelys av bmw-e36-e46

Ikke skriv om samme personen og samme handelen flere ganger i tråden, du har allerede skrevet det på forrige side, men ser du har redigert det bort nå. Unødvendig at det skjedde deg, men at du skriver det flere ganger hjelper deg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anbefale llarsssonn . .

Kjøpte - ac schnitzer fangere & el.M5 interiør :) Storfornøyd ( Etter lang kjøretur til Sverige ) !!! interiøret var bedere en forklart, da han ikke nevnte noe om at det var elektrisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en bil av Tsbusa

Ble fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust.

Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket.

Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa

mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra [-o<

Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart [-X

Fy faen for en idiot du er!

Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel.

1+

Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en bil av Tsbusa

Ble fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust.

Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket.

Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa

mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra [-o<

Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart [-X

Fy faen for en idiot du er!

Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel.

1+

Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!!

Enig [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en bil av Tsbusa

Ble fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust.

Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket.

Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa

mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra [-o<

Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart [-X

Fy faen for en idiot du er!

Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel.

1+

Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!!

+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri send pakker i oppkrav til Gusern. han gidder ikke hente da han synes posten sine takster er for dyre. sendte ham pm for å spørre om han skulle hente pakken jeg sendte han. fikk til svar nei ble for dyr frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en idiot du er!

Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel.

1+

Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!!

+2

Jepp, dreit meg ut der... #-o:oops:

Men ting blir ordnet snarest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ til can92! han solgte 2 "ubrukte" 225-35-17 dekk. som jeg var å hentet. di var begge pakket inn i plast og var ny merkelapp på det ene dekket så tenkte ikke noe mer på det.. dagen kom til je gskulle legge di på og da var det ene dekke brukt og kjørt med uten luft.. så det var totalt ødelagt! hele dekksiden på begge sider var revnet..

har snakket med han, og han skulle skaffe ett nytt eller jeg skulle få igjen 500kr.. men har ikke hørt noe siden..

gjør han opp for seg så skal jeg fjerne dette... men ellers så får det stå.. gidder ikke betale for "nye" dekk som jeg bare kan hive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...