winchester Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 handlet en grill, baklyter, frontlykter og grøftelys av bmw-e36-e46 Ikke skriv om samme personen og samme handelen flere ganger i tråden, du har allerede skrevet det på forrige side, men ser du har redigert det bort nå. Unødvendig at det skjedde deg, men at du skriver det flere ganger hjelper deg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tanksføreren Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Kan på det varmeste anbefale å handle fra 535Terjen. Rask svar og rask sending. Bra pakket. Kjempe kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 anbefale llarsssonn . . Kjøpte - ac schnitzer fangere & el.M5 interiør Storfornøyd ( Etter lang kjøretur til Sverige ) !!! interiøret var bedere en forklart, da han ikke nevnte noe om at det var elektrisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 winchester kan anbefales. sendte en pakke til han så førte han over penger når pakken var motatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Kjøpte en bil av TsbusaBle fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust. Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket. Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart Fy faen for en idiot du er! Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel. 1+ Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Kjøpte en bil av TsbusaBle fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust. Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket. Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart Fy faen for en idiot du er! Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel. 1+ Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!! Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Kjøpte en bil av TsbusaBle fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust. Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket. Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart Fy faen for en idiot du er! Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel. 1+ Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!! +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Vil anbefale nbnilsson! Kjempe service!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Vil gi grønt lys for kes på forumet! En meget hyggelig mann fra Litauen med mye bra felger tilsalgs som står til forventingene! Så ikke noe problem og gjøre handel med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Doff.E46 kjøpte felger av meg. Kom fra Tønsberg og tittet på felgene og tok de med seg Fikk også en hyggelig bilprat. Anbefales på det sterkeste. Håper du blir fornøyd med felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 aldri send pakker i oppkrav til Gusern. han gidder ikke hente da han synes posten sine takster er for dyre. sendte ham pm for å spørre om han skulle hente pakken jeg sendte han. fikk til svar nei ble for dyr frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 Kjøpte litt småtteri av Rhetvi Veldig fornøyd, litt bagateller bare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Fy faen for en idiot du er! Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel. 1+ Sier bare en enkel ting til deg MFjeld ---- Skjerp deg!! +2 Jepp, dreit meg ut der... Men ting blir ordnet snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Negativ til can92! han solgte 2 "ubrukte" 225-35-17 dekk. som jeg var å hentet. di var begge pakket inn i plast og var ny merkelapp på det ene dekket så tenkte ikke noe mer på det.. dagen kom til je gskulle legge di på og da var det ene dekke brukt og kjørt med uten luft.. så det var totalt ødelagt! hele dekksiden på begge sider var revnet.. har snakket med han, og han skulle skaffe ett nytt eller jeg skulle få igjen 500kr.. men har ikke hørt noe siden.. gjør han opp for seg så skal jeg fjerne dette... men ellers så får det stå.. gidder ikke betale for "nye" dekk som jeg bare kan hive... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 M|Fjeld: Det er første gang eg ser nokon inrømme slikt her på bimmers!! Det er eit pluss da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå