Lamek Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Gjort Handel begge veier med Mjørgen Bare positivt å si om han:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Gjort Handel begge veier med Mjørgen Bare positivt å si om han:) Har bare positivt og si om Lamek også hyggelig handel og god kommunikasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Alt ok med skrokkis Han sendte i oppkrav, takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Kan anbefale Azeton. Kjøpte noen tåkelys som jeg forhåndsbetalte, og fikk pakken idag. Tommel opp fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 Kan anbefale helland.. kjøpte multimedia spiller til e39 fra meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Tommel opp for Niklas.Betalte på forskudd, og handelen gikk akkurat som avtalt. Takk det samme! Jaipi betalte på forskudd, sendte som avtalt. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Tommel opp til Mjørgen. God kommunikasjon med selger, og pakken ble sendt som avtalt Takk d samme du:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 tommel opp her også til Mjørgen, pakka ble sendt så jeg hadde den da jeg kom hjem fra ferie!grønt lys her hvertfall Takk d samme du:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Thumps up til morten.2! han satt inn 1500 kr på min konto for varen + 200 for frakt. ryddig og ordentlig fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 tommel opp og grønt lys til dejavu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Tommel opp får Niklas og ///Naitsirk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 skulle kjøpe ein topp av Deadsent. Han skulle sende i oppkrav og ingenproblem, gått 8 dager, ikkje fått noke i posten, og får ikkje tak i han, noen andre som får tak i han? Moderatoredit (S.Hafsmo): Flyttet tråd til "Seriøse selgere/brukere". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinsus Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Bra handel med steinsus. Bra saker kjapt og billig. Ja det er greit med gode kjøpere, lettvint og greit med penger på konto med en gang. Vh. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Kjøpte 2 aggregat hos BMW318TDS96. Betalte på forhånd og varene er nå sendt i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 haybimmsen Er seriøs tommlen opp for han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå