Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har opplevd svært dårlig erfaring med en som kaller seg "kjellan" her inne. Han var ikke interessert i å sende i oppkrav fordi han påsto at han hadde hatt så mye dårlig erfaring med det. Jeg satt over 1600,- til han og så aldri noe til det jeg hadde kjøpt. Han skyldte på at han hadde rota bort sporings nr., sykdom, og div. og nå svarer han ikke mer heller... Han bør absolutt føres opp på denne lista over useriøse selgere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd svært dårlig erfaring med en som kaller seg "kjellan" her inne. Han var ikke interessert i å sende i oppkrav fordi han påsto at han hadde hatt så mye dårlig erfaring med det. Jeg satt over 1600,- til han og så aldri noe til det jeg hadde kjøpt. Han skyldte på at han hadde rota bort sporings nr., sykdom, og div. og nå svarer han ikke mer heller... Han bør absolutt føres opp på denne lista over useriøse selgere

Er vell kansje rett å bli førtopp her på denne måten da når du vet dt er sendt en vare til for samme betaling til deg og på min bekostning. For alt jeg vet har du sannsynlig vis fått den førsten også.

den andre har du om noen dager. Så hvem av oss er userriøs da mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd svært dårlig erfaring med en som kaller seg "kjellan" her inne. Han var ikke interessert i å sende i oppkrav fordi han påsto at han hadde hatt så mye dårlig erfaring med det. Jeg satt over 1600,- til han og så aldri noe til det jeg hadde kjøpt. Han skyldte på at han hadde rota bort sporings nr., sykdom, og div. og nå svarer han ikke mer heller... Han bør absolutt føres opp på denne lista over useriøse selgere

Er vell kansje rett å bli førtopp her på denne måten da når du vet dt er sendt en vare til for samme betaling til deg og på min bekostning. For alt jeg vet har du sannsynlig vis fått den førsten også.

den andre har du om noen dager. Så hvem av oss er userriøs da mon tro??

Vi hadde en avtale om at du skulle si fra og gi meg sporings nr. på pakke nr. 2 siden du påsto du hadde rota det bort på den første sendinga og da er det lite man kan gjøre for å finne ut om det er postens skyld og om du i det hele tatt sendte den. Og jeg har heller ikke fått noe sporings nr. på sending nr. 2 (du ga ikke lyd fra deg før jeg førte deg opp her) Så jeg mener du er useriøs inntil det motsatte er bevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...