Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Negativt JulianS

kjøpte m42 blokk/topp/innsug og mls pakning.Mls pakningen ble glemt i farten da vi gjorde bytte handelen.men den skulle han sende til meg.

kom hjem og demonterte blokka,der var det en meget stygg ripe som ikke gikk og borre bort pga havari.så blokka er kast.så skulle eg begynne og montere ventilene i toppen.da har han sendt med 7mm ventiler istedenfor 6mm som skal være i den.greit nok han skulle ordne nye.så gikk det en uke og da skulle han sende dette med en kamerat som eg kjenner til også..men delene uteble,og ikke noe svar fra han når eg ringer etc.han leser pm eg sender han her men driter i og svare..eg ringer og purrer på sms i ett kjør..i helga fikk eg svar på sms at av dama hans at han skulle operere..men det rettferdighets gjør ikke han for og drite og svare meg på pm og sms.han er vell fornøyd og ha fått deler til nærme 5000 kr og eg har fått en tom is topp som er verdt knappe 1000.-

Snart gått 3 uker uten noe svar fra han,og eg er meget lei av og bruke energi på denne karen her....

han var sist inne her idag også:Sist besøkt: Man Jan 23, 2012 18:22

og uten og svare engang da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskuddsbetalte til ludvig fjørtoft, hjulbue til 7-serie. Fikk varen fint innpakket:)

Tommel opp, samme gjelder en 525iA deleselger fra kristiansans jeg kjøpte en automatspak av, husker dessverrei ikke nicket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...