Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Emne: Seriøse Selgere/brukere
solgte sikkert norges billigste BMW E34 540 til Barca///M her på forumet, han skulle betale årsavgift osv. men ødelagte bilen å nekter å betale den, så vil si han er en uoppriktig fyr og jeg har noe negativt mot ham.

-Negativ errfaring: Barca///M

Uff.. Tenkte å advare deg mot å selge bil til han når jeg så at dere skulle gjøre en handel, ser jeg skulle gjort det..

Han gikk fysisk til angrep på meg for en stund sida når han solgte bilen sin til en kompis av meg mens vi sto og skrev salgsmelding.. #-o

Hva skjedde med 540en?

nei han påstår på pm at bilen har gåen toppakning og girkasse, men kordan får han liksom til og ødelegge begge ting på en gang? bilen fungerte utmerket når eg eide den, vi lokaliserte der den lakk kjølevann å fikk 1000kr i avslag i prisen til og med, han skulle betale årsavgiften. men nekter no å betale for seg. han kom med 3 kompiser å lekte litt tøff at de hadde sloss litt før å slikt, men hadde me meg en stor kompis som vitne, han kunne nok tatt alle 4 om han hadde hatt lyst. men man e litt god troende når man selger bil å eg e hvertfall veldig ærlig uansett. så de røver historiene hans ble oversett.

Barca///M e en uærlig og dorlig fyr å ha me og gjøre bak tastaturet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et varmeregister og ei bærearm av 635csi. Hentet bærebroa selv, og han stakk innom meg med registeret siden han skulle forbi likevel. Fikk litt hyggelig bilprating med på kjøpet! :) Stort pluss i margen fra min side. :D

Handlet også datasprut av Lamek. Fikk litt feil opplysninger til å begynne med, da han trodde det var et litt annet sprut, men fikk opplyst om det før jeg betalte, så det var ingen problem! Godt forklart tilstand og bra pakket inn. Fikk det rimelig kjapt etter jeg hadde betalt også!

Nokk en gang, pluss i margen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei han påstår på pm at bilen har gåen toppakning og girkasse, men kordan får han liksom til og ødelegge begge ting på en gang? bilen fungerte utmerket når eg eide den, vi lokaliserte der den lakk kjølevann å fikk 1000kr i avslag i prisen til og med, han skulle betale årsavgiften. men nekter no å betale for seg. han kom med 3 kompiser å lekte litt tøff at de hadde sloss litt før å slikt, men hadde me meg en stor kompis som vitne, han kunne nok tatt alle 4 om han hadde hatt lyst. men man e litt god troende når man selger bil å eg e hvertfall veldig ærlig uansett. så de røver historiene hans ble oversett.

Barca///M e en uærlig og dorlig fyr å ha me og gjøre bak tastaturet.

Uff.. Triste saker.. :( Styr unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke akkurat rent mel i posen selv M|Fjeld? Du har jo klart å få "kjøpt" et par biler selv som du ikke har betalt for så vidt jeg kan huske, som du har levert tilbake senere ferdig havarert osv... Den Audi S4'n blant annet? Også måtte jeg sjekke om det var noe negative erfaringer med deg her inne også, just for fun. Og det var det jo, her er den ene:

Solgte en bil til M|Fjeld.

Han kom med fly hit, henta han på flyplassen, kjørte han til Biltilsynet så han fikk tatt ut prøveskilter.

Viste seg etterhvert at han hadde problemer og ikke fikk tatt ut penger, noe som kan være en helt ærlig sak.

Han spurte om å låne penger av meg til turen hjem, noe jeg er glad jeg ikke gjorde.

For de 4 tusen kronene for en sliten rustet E30 316 har jeg enda ikke sett! Og 2 dager etter bilen var "solgt", ringte snuten meg ifra Bærum, de hadde tatt inn bilen og arrestert fyren pga en hadde kjørt ulovlig med den med ulovlige skilter osv, ble endel styr, men gikk bra for meg pga kjøpekontrakt osv heldighvis var igjorden.

Anbefaler ingen å gjøre handel med han, prøver fortsatt å få pengene, men de får man vel aldri se..

Jeg skal aldri mer være så "snill" mot kjøpere jeg ikke kjenner!

håper han gjør opp for seg, selv om det er bare 4 tusen, og nå ser jeg at han allerede er ute etter å kjøpe ny bil fra forumet her.. Toskskap!

Snakket med HyperTraxx etter handelen deres her om dagen som du omtalte som ryddig og fin på forrige side, han var ikke helt enig sånn jeg forsto det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold denne tråden ryddig da folkens :)

Solgte noen dekk til Mikael-B, han forhåndsbetalte idag tidlig :) Håper han blir fornøyd :) Sendte de samme dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emne: Seriøse Selgere/brukere
solgte sikkert norges billigste BMW E34 540 til Barca///M her på forumet, han skulle betale årsavgift osv. men ødelagte bilen å nekter å betale den, så vil si han er en uoppriktig fyr og jeg har noe negativt mot ham.

-Negativ errfaring: Barca///M

Uff.. Tenkte å advare deg mot å selge bil til han når jeg så at dere skulle gjøre en handel, ser jeg skulle gjort det..

Han gikk fysisk til angrep på meg for en stund sida når han solgte bilen sin til en kompis av meg mens vi sto og skrev salgsmelding.. #-o

Hva skjedde med 540en?

nei han påstår på pm at bilen har gåen toppakning og girkasse, men kordan får han liksom til og ødelegge begge ting på en gang? bilen fungerte utmerket når eg eide den, vi lokaliserte der den lakk kjølevann å fikk 1000kr i avslag i prisen til og med, han skulle betale årsavgiften. men nekter no å betale for seg. han kom med 3 kompiser å lekte litt tøff at de hadde sloss litt før å slikt, men hadde me meg en stor kompis som vitne, han kunne nok tatt alle 4 om han hadde hatt lyst. men man e litt god troende når man selger bil å eg e hvertfall veldig ærlig uansett. så de røver historiene hans ble oversett.

Barca///M e en uærlig og dorlig fyr å ha me og gjøre bak tastaturet.

Ler meg ihjel her jeg sitter! Bilen du solgte meg er sliten, når jeg våknet på hotellet i Bergen og skulle dra hjemover, startet ikke bilen.. Når jeg omsider fikk start, tikket den som fy. Abs fungerte ikke, antispinn fungerte ikke, venstre el vindu fungerte ikke, speedometer fungerer ikke enda selvom du kunne garantere meg att det var pga dårlig batteri. Bilen var ihjelrustet iforhold til salgsanonnse bilder, og fikk sjokk da jeg så den. Anngående årsavgift skrev du til meg på pm att du betalte for 2012. Dette kan jeg vise til. Anngående snakk om slåssing og leke bresk, vet jeg ikke hva du snakker om. Jeg fortalte deg bare hvorfor jeg slet med å skaffe penger ti bilen din da jeg tok kontakt med deg ca 1mnd før kjøp av 540'n, da jeg ble svindlet eller (rævkjørt) av M|Fjeld her inne og att jeg ga han en lusing for det. Og husker jeg riktig sa Du att du ville klart gjort det samme selv om det skjedde deg!

Så husk folkens, en historie har alltid 2 sider av samme sak. Og att du fortsetter og være spydig, Mr Fjeld gjør ikke saken mellom oss 2 noe bedre, ikke forvent deg noe annet neste gang jeg støter på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...