Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Tommel ned for Nicolai92 handlet sidelister til E36 sedan av han, han sa at listene var bra og manglet ikke klips, den ene lista ser helt jævlig ut der klips skal sitte, tyder på at den er gammel, mangler klips på noen av listene, og kunne gått ha vaska listene, men dette ble ikke gjort for dem ser helt jævlige ut av riper osv. Takk for det!!!!

Hah, så nå også at den ene bakdørlista er knekt ca 3 cm på enden, faen at det går ann, spurte han også om det var noen skader og manglet klips, nei da alt var i orden....

Vær så snill og ikke handle noe fra denne figuren, ikke ærlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel ned for Nicolai92 handlet sidelister til E36 sedan av han, han sa at listene var bra og manglet ikke klips, den ene lista ser helt jævlig ut der klips skal sitte, tyder på at den er gammel, mangler klips på noen av listene, og kunne gått ha vaska listene, men dette ble ikke gjort for dem ser helt jævlige ut av riper osv. Takk for det!!!!

Hah, så nå også at den ene bakdørlista er knekt ca 3 cm på enden, faen at det går ann, spurte han også om det var noen skader og manglet klips, nei da alt var i orden....

Vær så snill og ikke handle noe fra denne figuren, ikke ærlig!

Glad ikke jeg kjøpte de da! Han sa også til meg at disse var strøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i senere tid solgt deler til følgende brukere som kan anbefales videre:

Larsinnj

S:M:G

GoldPearl_E30

Emillundblad

e36touring

:applause:

Pluss i boken til deg og 635csi . Knall innpakking og raskt sendt avgårde.

Også veldig happy med det jeg har handlet av deg før og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt lys til følgende, solgte de deler...

bmw-E30

///318is///

Grønt lys til Joher. Leverte ifra seg delen uten betaling på en lokal bensinstasjon, så fikk eg fattern til å plukke den opp for meg i Bergen, fikk testet delen før eg betalte han for å se at alt var i orden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...