trulS Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Kan anbefale engen90, sendte så fort han fikk pengene på konto og var forsvarlig innpakket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 STORT pluss til "BjQrk", sa jeg ville ha baklyktene på Lørdag/Søndag, fikk baklyktene i posten idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjQrk Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 MeSs er trygg å selge til han hentet pakken så snart den ankom posten og pengene ble da overført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Bjqrk anbefales! Kjapp sending, ingen problemer Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Forskudsbetalte for 2 ABS sensore av Per-Arnee kjapt å enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Mikeal-b anbefales. Må også nevne at ss performance utrolig bra service selv om dela jeg henta hos dem ikke ble kjøpt av dem Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Kan ikke annbefale Luph, må være den mest useriøse personen jeg har vært borti her inne på bimmers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Og forklaringen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Bare godt og si om Jørgen Lie og lofsberg handla av meg, og selv om jeg var litt treg med sending så var dem fortsatt blide og fornøyde anbefales:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiccey Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Vil annbefale motocross4, han sendte spylerveske tank med motor og bensin korken. disse ble sendt fort ble sendt rett før helg som B-post så tok noen dager før jeg fikk pakken men det er jo pga posten og ikke selger, ble sendt dagen etter det ble avtalt god selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Vil annbefale motocross4, han sendte spylerveske tank med motor og bensin korken. disse ble sendt fort ble sendt rett før helg som B-post så tok noen dager før jeg fikk pakken men det er jo pga posten og ikke selger, ble sendt dagen etter det ble avtalt god selger ligeså. ikke noe problem og selge noe til deg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Prøver å få tak i bmw-m535 fordi jeg skal kjøpe et turbogrenrør og wastegate han har til salgs. Men han svarer ikke sms, ikke når jeg ringer og ikke pm her på forumet. Noen andre som har hatt kontakt med han? Er han seriøs/useriøs? Kansje noen skjenner han og vet om det er mulig å få tak i han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Positiv tilbakemelding for 320e36. Solgte ham en motorstyring søndag kveld. Han hentet og betalte for seg etter avtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320e36 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Positiv tilbakemelding for 320e36. Solgte ham en motorstyring søndag kveld. Han hentet og betalte for seg etter avtale + i boka til deg å kje:) hentet så fort jeg var i kontakt med han å alt gikk som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Har gjort et smertefritt salg til G-RACING. Grei kar å snakke med å rask betaling! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå