Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte en vare av S3T. Vi ble enige om en pris, pluss frakt, men jeg kunne betale når jeg fikk pakken.

Hentet ut pakken i dag, og varen sto til forventingene. Har nå ført over dollars til han.

Så tipptopp tommel opp til S3T !!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopala

Ble enige om pris og frakt. Kjøper avbrøt handelen 2 dager etter da han lenger ikke trengte delene. Da sto pakken klar med ferdig fylt ut oppkrav lapp. Flaks at pakken ikke hadde blitt sendt.

Anbefaler alle som eventuelt skal selge til Kopala om å forlange forskudsbetaling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge ChristerM i bunken med de gode medlemmene ;)

Kjøpte feil sett coilover's, og han kjøpte det av meg, før jeg hadde fått det i posten. Sendte det over til han med en gang jeg fikk det, og pengene kom på konto et par dager etter ;) Ryddig salg/kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ til bmw-e30. Holdt av delebil som han skulle hente, sa nei til andre som var intr.

Kommunikasjonen mellom oss var veldig bra, jeg gjorde bilen helt klar for at han kunne hente den uten at jeg var tilstede (bilen står 25min borte fra meg, hver vei)

Dagen kom da han skulle hente den, men har ikke hørt noe siden. Sendt melding + pm (som han har lest)

Ingenting gale med å trekke seg fra en handel, men dårlig gjort å ikke gi en lyd fra seg i det hele tatt.

Så tenk dere om før dere handler med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ til leif harald .

Kjøpte noen felger med han, som absolutt ikkje var slik han forrtalte. Alle felgane var bulka og høgdekast i( ikkje alle like mykje men likevel, ene felgen er boss)

Han sa heller ingenting om at de hadde vore "pussa" opp igjen..

Og utifrå prisen han skulle ha, som eg betalte skulle felgane vere i god stand! Har prøvd å få tak i han, men han svarer ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...