Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er plassen og spørre?

Men skal kjøpe carbondeksel til grøftlys, m5 fangere frem og bak, carbonleppe, ratt og angel eyes av e90tic .

Har satt over 450kr til frakten og det ble sendt i oppkrav.

Problemet mitt er at han sa han bodde i kirkenes og pakken ble sendt fra Trondheim ish.

Produktnavn: NORGESPAKKE POSTOPPKRAV

Vekt: 3,6 kg

Mål: 201x59x30 cm (LxBxH)

Prisgrunnlag: 72 kg

Jeg klarer ikke helt og forstå den vekten som er på pakken?

Noen som har handlet av e90tic?

Han snakket om at han hadde solgt til mange her og at jeg bare skulle høre med bmw2jzte.

Begge kontoene er laget for ca 1 uke sia.

What to do?

Det er jo snakk om en pakke på 6000kr + de 450kr jeg allerede har satt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om dette er plassen og spørre?

Men skal kjøpe carbondeksel til grøftlys, m5 fangere frem og bak, carbonleppe, ratt og angel eyes av e90tic .

Har satt over 450kr til frakten og det ble sendt i oppkrav.

Problemet mitt er at han sa han bodde i kirkenes og pakken ble sendt fra Trondheim ish.

Produktnavn: NORGESPAKKE POSTOPPKRAV

Vekt: 3,6 kg

Mål: 201x59x30 cm (LxBxH)

Prisgrunnlag: 72 kg

Jeg klarer ikke helt og forstå den vekten som er på pakken?

Noen som har handlet av e90tic?

Han snakket om at han hadde solgt til mange her og at jeg bare skulle høre med bmw2jzte.

Begge kontoene er laget for ca 1 uke sia.

What to do?

Det er jo snakk om en pakke på 6000kr + de 450kr jeg allerede har satt over.

Norgespakke postoppkrav:

<10kg: 216,-

10-25kg: 326,-

25-35kg: 436,-

I tillegg vil du får et lengdetillegg (spesialgods) på 98,- pga. at pakken er over 120cm lang.

Ville trodd at denne pakken skulle bli et sted mellom 10-25kg inkl. grei emballasje (grovt overslag ut i fra hva pakken skal inneholde).

I følge denne mere eller mindre kvalifiserte synsingen skal det stemme med en totalpris på nøyaktige kr 424, som vedkommende sannsynligvis har rundet opp til 450 som forhåndsbetaling.

Kjenner ikke til selger, men dette er hvertfall Postens grunnlag for sending av romstore pakker.

Du har vel fått et sporingsnr.? Vekten som står oppgitt på sånne forsendelser stemmer ikke alltid med virkeligheten har jeg erfart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.

Samme med meg. Sa att han hadde sendt men møsta sendingsnr. Så hadde han fått pakken i retur på fredag og sendt på nytt, har tatt to, snart tre uker siden han sa han sendte første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.
negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.

Samme med meg. Sa att han hadde sendt men møsta sendingsnr. Så hadde han fått pakken i retur på fredag og sendt på nytt, har tatt to, snart tre uker siden han sa han sendte første gangen.

Jeg sendte han de gule lyktene mine oc skulle få justerbare topplagre av han.. ingenting har dukka opp.. bare en haug dårlige unnskyldninger, nå ser det ut som han har sletta profilen sin og..

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.

Er det noen grunn til å tro at vi har fått tilbake han der lurendreieren, som holdt på, på samme måte for et eller to-tre år siden?

Husker det kom negative tilbakemeldinger på rekke og rad, som nå. Meget mystisk.

Får vel kjøre samme praksis, som sist! (Ikke kjøp noe av ham, ikke slett brukeren i tilfelle han plutselig svarer eller gjør opp for seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...