Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.
negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.

Samme med meg. Sa att han hadde sendt men møsta sendingsnr. Så hadde han fått pakken i retur på fredag og sendt på nytt, har tatt to, snart tre uker siden han sa han sendte første gangen.

Jeg sendte han de gule lyktene mine oc skulle få justerbare topplagre av han.. ingenting har dukka opp.. bare en haug dårlige unnskyldninger, nå ser det ut som han har sletta profilen sin og..

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Han har ikke slettet profilen. Jeg har stengt han ute. Det virker som det er mange som har handlet av han dessverre. Men skal se hva vi får gjort med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.
negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe.

Samme med meg. Sa att han hadde sendt men møsta sendingsnr. Så hadde han fått pakken i retur på fredag og sendt på nytt, har tatt to, snart tre uker siden han sa han sendte første gangen.

Jeg sendte han de gule lyktene mine oc skulle få justerbare topplagre av han.. ingenting har dukka opp.. bare en haug dårlige unnskyldninger, nå ser det ut som han har sletta profilen sin og..

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Han har ikke slettet profilen. Jeg har stengt han ute. Det virker som det er mange som har handlet av han dessverre. Men skal se hva vi får gjort med det

Okei, han ga meg fult navn og adr fir sendte han deler.. om navn osv dtemmer da, men ser han har henta ut pakka.. rimelig dritt.. surt å gi fra seg noe..

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipp topp tommel opp til Frode D..!!!!

Har lenge vært på utkikk etter en del, og han sendte meg en PM og fortalte at han trodde han hadde det jeg ønsket liggende i garasjen. En liten stund senere får jeg klarsignal, og en pris. Jeg fører over penger og han sender dagen etter. Fikk pakken i dag!

Super handel med Frode D !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte en stål/krom fanger til e28 til Morty999. Han skulle overføre når den var sendt siden jeg ikke visste hva frakten var. Opplyste om at den ikke var super strøken og han fikk den BILLIG. 200 kr + frakt. Ikke sett noe til pengene selvom han sa han skulle overføre for mange dager siden. Så Negativt til Morty999 fra min side og kommer ikke til å handle med han igjen.

Fjerner dette om han fikser opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dum nok til å overføre til en ny medlem - nilsedgar, her på forumet. Han har en god del varer han prøver å selge her så vær litt obs! Han hadde ikke vært online eller svart på mine pm siden han mottok pengene den 7.06. Skuffende! Heldigvis markerte jeg betalinga med varenavn og har kontonr, så da går saken til politiet.

Ullsokk, derimot, får en A+ fra meg. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...