Torolav933 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 tommel opp for -Roger- ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe. negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe. Samme med meg. Sa att han hadde sendt men møsta sendingsnr. Så hadde han fått pakken i retur på fredag og sendt på nytt, har tatt to, snart tre uker siden han sa han sendte første gangen. Jeg sendte han de gule lyktene mine oc skulle få justerbare topplagre av han.. ingenting har dukka opp.. bare en haug dårlige unnskyldninger, nå ser det ut som han har sletta profilen sin og.. Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Han har ikke slettet profilen. Jeg har stengt han ute. Det virker som det er mange som har handlet av han dessverre. Men skal se hva vi får gjort med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe. negativ: Arntzen.525tdsa .. Betalte for pluggledninger på forskudd, men mottok aldri noe. Samme med meg. Sa att han hadde sendt men møsta sendingsnr. Så hadde han fått pakken i retur på fredag og sendt på nytt, har tatt to, snart tre uker siden han sa han sendte første gangen. Jeg sendte han de gule lyktene mine oc skulle få justerbare topplagre av han.. ingenting har dukka opp.. bare en haug dårlige unnskyldninger, nå ser det ut som han har sletta profilen sin og.. Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Han har ikke slettet profilen. Jeg har stengt han ute. Det virker som det er mange som har handlet av han dessverre. Men skal se hva vi får gjort med det Okei, han ga meg fult navn og adr fir sendte han deler.. om navn osv dtemmer da, men ser han har henta ut pakka.. rimelig dritt.. surt å gi fra seg noe.. Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Tommel opp for babjorn! Enkel, rask og hyggelig handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Tipp topp tommel opp til Frode D..!!!! Har lenge vært på utkikk etter en del, og han sendte meg en PM og fortalte at han trodde han hadde det jeg ønsket liggende i garasjen. En liten stund senere får jeg klarsignal, og en pris. Jeg fører over penger og han sender dagen etter. Fikk pakken i dag! Super handel med Frode D !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Ryddig og rask handel med: janerik171187 Jeg forhåndsbetalte for både delen og frakten, og den kom godt pakket og slik den var beskrevet. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Solgte noen dekk til GøranSB.. Møtes på avtalt sted og cash i handa.! Ryddig handel og tommel opp til GøranSB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Solgte en stål/krom fanger til e28 til Morty999. Han skulle overføre når den var sendt siden jeg ikke visste hva frakten var. Opplyste om at den ikke var super strøken og han fikk den BILLIG. 200 kr + frakt. Ikke sett noe til pengene selvom han sa han skulle overføre for mange dager siden. Så Negativt til Morty999 fra min side og kommer ikke til å handle med han igjen. Fjerner dette om han fikser opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 tommel opp for -Roger- ! Og samme for torolav933 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Jeg kjøpte AC Schnitzer frontspoiler til E30 av RS-Heggem. Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 janerik171187 bare vellstand.. godt innpakket.. gode priser og behjelplig kar.. tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Dere kan trygt handle med jacobsen91 Godt behjelpelig og hyggelig. Varen var i akkurat den stand som var sakt (om ikke bedre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Positivt til [ole] Ble litt rot,men han ordner opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SappFire Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Var dum nok til å overføre til en ny medlem - nilsedgar, her på forumet. Han har en god del varer han prøver å selge her så vær litt obs! Han hadde ikke vært online eller svart på mine pm siden han mottok pengene den 7.06. Skuffende! Heldigvis markerte jeg betalinga med varenavn og har kontonr, så da går saken til politiet. Ullsokk, derimot, får en A+ fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Nettopp handlet fra ealoken og bare positivt fra meg, Kjapp levering og godt pakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå