Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Motocross4 må dere ikke handle av. Mottok forhåndsbetaling av meg, men sender ikke delen. Finner på unnskyldninger.

Noen som kjenner til han?

Hva er dette for noe?

Hva skulle jeg ha sendt som er betalt? Er det deg med døra?

Den er sendt og jeg har beklaga ventinga men som jeg har sakt så er mye av skylden posten. Send meg en pm så ordner vi dette! Håper dette blir fjærnet! For skal ikke ha på meg at jeg er svindler!!!!!

Bingo! Det er meg med døra ja...

Hadde du enda gitt meg sendingsnummeret slik du sa du skulle gjøre, så kunne dette vært unngått. Når du i tillegg slutter å svare på meldinger så er det ikke rart at jeg tror du er en svindler. Nå har det gått over en måned siden jeg overførte pengene til deg. Du kunne jo også ha undersøkt med Posten angående hva som skjer med sendingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har selv overført penger til motorcross angående dynamo men nå har han lokeren loket meg i 3 uker , skjønner ikke hva han driver med!!!

Nå får du faen meg gi deg! Jeg har ikke mottatt en krone av deg jeg skulle møte deg i Oslo jeg men har glemt den hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motocross4 må dere ikke handle av. Mottok forhåndsbetaling av meg, men sender ikke delen. Finner på unnskyldninger.

Noen som kjenner til han?

Hva er dette for noe?

Hva skulle jeg ha sendt som er betalt? Er det deg med døra?

Den er sendt og jeg har beklaga ventinga men som jeg har sakt så er mye av skylden posten. Send meg en pm så ordner vi dette! Håper dette blir fjærnet! For skal ikke ha på meg at jeg er svindler!!!!!

Bingo! Det er meg med døra ja...

Hadde du enda gitt meg sendingsnummeret slik du sa du skulle gjøre, så kunne dette vært unngått. Når du i tillegg slutter å svare på meldinger så er det ikke rart at jeg tror du er en svindler. Nå har det gått over en måned siden jeg overførte pengene til deg. Du kunne jo også ha undersøkt med Posten angående hva som skjer med sendingen.

Skal det kontakter deg på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB! hei overførte 1500kr til motocross4 fikk aldri varen jeg skulle få , anbefaler alle bimmers brukere å passe på hvem de handler fra!!!!

Nå er jeg spent på hva de delene er! Sikker på at du ikke er vennen til han bb turk bb a? For dere er en gjeng med utlendinger som ikke har respekt for noe! Ring meg på 46466312 så skal vi se hva du har fått og ikke jeg! Har aldri solgt en jævla del til deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere velger hvem dere skal stole på her inne. Syns det er rart det brått kom 2 stk jeg aldri har mottatt noe penger fra begynner og klage. Bb turk bb trua nettopp med og drepe meg osv videre så. Jeg prøver og være så seriøs jeg kan. Sender deler så fort jeg kan og selger de i brukbar stand. Så bb turk bb og andershaeborg er vel ikke de største gutta her inne og de er vel heller ikke til og stole på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motocross4 må dere ikke handle av. Mottok forhåndsbetaling av meg, men sender ikke delen. Finner på unnskyldninger.

Noen som kjenner til han?

Hva er dette for noe?

Hva skulle jeg ha sendt som er betalt? Er det deg med døra?

Den er sendt og jeg har beklaga ventinga men som jeg har sakt så er mye av skylden posten. Send meg en pm så ordner vi dette! Håper dette blir fjærnet! For skal ikke ha på meg at jeg er svindler!!!!!

Bingo! Det er meg med døra ja...

Hadde du enda gitt meg sendingsnummeret slik du sa du skulle gjøre, så kunne dette vært unngått. Når du i tillegg slutter å svare på meldinger så er det ikke rart at jeg tror du er en svindler. Nå har det gått over en måned siden jeg overførte pengene til deg. Du kunne jo også ha undersøkt med Posten angående hva som skjer med sendingen.

Er riktig nok en stund siden, men jeg handla noen greier av motocross4, forhåndsbetalte og fikk delene godt pakka rett etter, tenkte bare slenge denne med i diskusjonen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere velger hvem dere skal stole på her inne. Syns det er rart det brått kom 2 stk jeg aldri har mottatt noe penger fra begynner og klage. Bb turk bb trua nettopp med og drepe meg osv videre så. Jeg prøver og være så seriøs jeg kan. Sender deler så fort jeg kan og selger de i brukbar stand. Så bb turk bb og andershaeborg er vel ikke de største gutta her inne og de er vel heller ikke til og stole på da.

hei motorcross, du må virkelig skjerpe deg med språket ditt å passe på hva du sier i forumet, har du ikke noe som er gjort opp så fiks det opp så folk slutter å skrive dritt om deg isteden for å skrive dritt og tull her, og jeg har bevis på at du er en tulling , kan godt laste ned mailene som du har sendt, bannet osv her om det trengs også kommer u med at jeg truer deg, bli mer voksen har ikke tid for sånne som deg , hvis det er noe du vil kom til oslo så kan vi ta det opp,så ikke kom å lek smart i forumet, og prøv å vær litt mer seriøst

for det 1 jeg har aldri svindla noen og for det andre, hvis jeg selger ting så sender jeg aldri pakker og tar aldri imot forehåndsbetalinger, ting blir henta på stedet. så hvem som er tulling , det for du spørre deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...