BimmerKing Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Akkurat gjort opp handelen med ///frank, og det gikk smertefritt iallefall Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Slenger opp noen Gode selgere Martin_87 (Skinn Interiør) OlaM535T (Facelift Front) Ingenting å utsette på disse selgerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 kjøpt MLS pakning av boost uten noen form for komplikasjoner. foruten at far hans hadde ryddet den bort da men vi fant den no til slutt:) so det gjekk jo bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 aequitas - veritas er en bruker jeg finner MEGET useriøs. Se denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=401162#401162 EDIT: nå har da aequitas - veritas endret samt fjernet sine innlegg i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Akkurat gjort opp handelen med ///frank, og det gikk smertefritt iallefall Takk for handelen Samme å si her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Jonte har fortsatt ikke gjort opp med meg,etter at han nok engang har lovt å gjøre opp.Jeg er forbannet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 jeg kjøpte noen seter av muska det gikk kjempe fint... virket veldig hyggelig... kjøpte også noen bremser av en alpinab6 eller noe sånt... det gikk også kjempe fint! virket veldig hyggelige begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Gjorde en flott handel med BMW525ia, og kjøpte et nytt hanskeromlokk med lås. Det eneste jeg kan klage på er treg postgang fra narvik til bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 till alle ta forskudds betaling da vet man jo om det er seriøse fålk som vill kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Fikk solgt et sett med M speil til E34 takket være donkis21 her på forumet. Positiv opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 till alle ta forskudds betaling da vet man jo om det er seriøse fålk som vill kjøpe. Å jasså? Hvordan vet du at du får varen du har betalt for, da? Finnes det bare useriøse kjøpere og ikke selgere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 ja sant nokk. dobbel kontrakt på faks datert og underskrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 Har nå handlet med ///Martin, og har ingenting å utsette på dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 Har handlet masse E34 deler av BMW525ia! Meget god selger! Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 handla med cia, gikk smertefritt. varene var slik som han sa de var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå