Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Solgt en Mobil Til BmwKlovn her på forumet!

kompis av meg sendte den i posten for meg!

BmwKlovn syns det virka useriøst siden det tok mer en 2 dager med posten! noe jeg au syns var litt rart siden det ikke var lange turen den skulle fraktes! + han mente jeg aldri svarte på ting han spørte om! men hvem sitter på msn kl 3 om natta ? når man jobber vær dag!

men nå som mobilen har kommet har han sluttet å svare og har snart gått 1 uke!

at det kan være en grunn til at han ikke svare vet jeg ikke! men pengene har jeg ikke sett noe til enda iallefall!

så i det storehele! hvem var det som var useriøs sa du BmwKlovn ??

Vi har fikset opp! så føler meg trykk på å kjøpe selge ting til bmwklovn!

så er bare å kjøpe av han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg alle navn i den første posten så slipper vi å lete gjennom alle sidene.
Hva med å oppdatere frontsiden med seriøse og useriøse brukere og et tall bak alt etter hvor mange ganger vedkommende har blitt nevnt?
Dette krever at admin/moderator leser og editerer fortløpende i denne tråden. Noe som neppe vil skje all den tid denne listen ikke er en "offisiell bimmers.no"-liste over kjøperne.
Det står da i nicket på den gamle MSN'n min - NY MSN - også adressen..
For at ditt nye nick på den gamle Messengeradressen skal vises hos kontaktene dine så må dere være pålogget samtidig. Om du endrer nick, logger av og lar adressen dø så er det ingen som ser "NY MSN: mail@domene.no"!
Jeg har ikke skiftet noen mail adresse, og jeg har ikke fått noen mail fra deg.
Messenger-adresser er også e-postadresser. Om jeg har en person i min kontaktliste som jeg ønsker å kontakte på annen måte enn via IM så sender jeg en mail til den adressen vedkommende bruker i Messenger. Ikke rart om noen har forsøkt dette med din nye adresse. Om det er en Hotmail-adresse så dør denne om mail ikke blir sjekket minst en gang pr mnd, men som IM-adresse fungerer den. Hotmail sender også alt som du ikke har godkjent i søppelpost-mappa om SPAM-filteret er satt til strengeste nivå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmwguden fraråder jeg alle å handle med,

Betalte han for en bakrutesenker den 18.april og har ikke sett noe til den enda!!

Først fikk jeg beskjed om att han hadde sendt den til feil adresse, også har han kommet med flere unnskyldninger i ettertid,

nå er det ikke svar å få fra han lengre...

Så herved er dere advart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stryn86 kan jeg advare mot, useriøs selger!

Kjøpte en hardtop av han for en stund siden, dagen etter viste det seg at ene pakningen var sprekkt, og måtte skiftes. Ga han beskjed om dette, og han fikk dekke rep-kostnaden eller ta den tilbake.

Fyren svarer merklig nok ikke på noen av henvendelesene mine, verken over mobil eller PM (men han har tydligvis lest dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si til mitt forsvar at hardtopen ikke var min, men solgte den for en kammerat...

Han har tlf nr til han og mener det er litt feil å stille meg i et dårlig lys for dette...

Husker også at det vart gitt avslag ved salg på den,pga den pakkningen....

de vart solgt for 9000,-til slutt og det er meget rimelig etter mitt skjønn,og det var som den stod og da vart det opplyst om at pakkninga var dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla bil med ESveen, makan til ærlig kar har jeg sjelden møtt, noe som sier det meste når jeg faktisk kjøpte bilen usett!

Han ramsa opp alt, og var atpåtil bekymra for at det var noe han hadde glemt.

Bilen går som ei kule,og jeg er strålende fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si til mitt forsvar at hardtopen ikke var min, men solgte den for en kammerat...

Han har tlf nr til han og mener det er litt feil å stille meg i et dårlig lys for dette...

Husker også at det vart gitt avslag ved salg på den,pga den pakkningen....

de vart solgt for 9000,-til slutt og det er meget rimelig etter mitt skjønn,og det var som den stod og da vart det opplyst om at pakkninga var dårlig...

Det var faen meg ikke opplyst om at pakningen var dårlig, skal jeg selv vise deg at du skrev den var strøken?

Jeg sa med engang jeg kom jeg og fant det ut at enten fikk en dekke rep-kost, eller ta den tilbake, og merklig nok svarer ikke idioten på mobilen, og hvorofor svarer du først nå? Har sendt ørten Pm, og nå kommer du med idiotiske bortforklaringen om at du opplyste om pakningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte bærbar PC av dirtydicky her på forumet , jeg overførte penger en formiddag, fikk sms fra han samme kvelden med forsendelsenummer på pakken, og 3 dager etter var PC'n på plass så jeg kunne logge på bimmers fra sofa'n :D .

dirtydicky kan med andre ord anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arti at du ble fornøyd med gammel bila knut_olestad. Kunne sikkert tyna ett par tusen kroner til for den og holdt kjeft om småfeila, men orker ikke telefoner med klaging i ettertid.

Problemet med og være ærlig og ramse opp de småfeila som finnes (det er det alltid på bruktbiler) er at det virker så avskrekkende på folk som vil handle, og når det er kjøpers marked blir det fort hardt å selge bil.

Hadde f.eks en som ikke ville kjøpe 2002 modell e39 min etter en naf-test pga. slike feil som at spylerdysa var ut av vinkel, ei sprekke i plastleppa under bilen, de fikk ikke testa batteriet pga. at det var -18 grader i vinter samt noe slitt caster-stag. Jævli kjipt når du har betalt 1.400 kroner og personen har sagt at han skulle ha bilen hvis testen viste småfeil.

Skjønner ikke hvorfor folk lyver om bilene sine. Folk finner da ut om juks uansett. SÆRLIG på ett BMW forum, der folk har over gjennomsnittet bilinntresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...